NIBE-SVV

Yvonne

Ik vind het lesmateriaal zoals de online reader niet handig. Het is heel veel tekst en er zijn ook geen andere materialen in de vorm van bijvoorbeeld filmpjes met uitleg. Als ik een vraag stel aan... Ik vind het lesmateriaal zoals de online reader niet handig. Het is heel veel tekst en er zijn ook geen andere materialen in de vorm van bijvoorbeeld filmpjes met uitleg. Als ik een vraag stel aan de docent zegt hij dat ik geen vragen mag stellen maar via een forum. Heel vervelend. Ben al twee keer op examen geweest en door de vele informatie is het lastig om dit examen goed te leren. De app is wel handig maar die vragen komen ook niet terug op het examen. Zat daar op 80% kennis maar alsnog niet geslaagd.

Marco

Prima, de groepsopdracht had van mij niet gehoeven. Lastig om momenten te vinden om met de groep te overleggen

Een zeer nuttige en leerzame cursus voor de jurist met ervaring met zelfstandigenschades. Een verdiepende cursus over bedrijfseconomische analyses.

- ik vond de oefenexamens niet goed omdat hier fouten in stonden en de vragen veel makkelijker waren dan het echte examen.
- docent was amper bereikbaar. Kon ik na 1,5 week pas een keer te...
- docent was amper bereikbaar. Kon ik na 1,5 week pas een keer te pakken krijgen...

Monica

Leerstof sluit niet aan op de examenvragen, vooral niet op de proefexamenvragen. Geen terugkoppeling zonder inzage verzoek niet mogelijk. Dan weet je nog niet wat je fout hebt als je toch geslaagd... Leerstof sluit niet aan op de examenvragen, vooral niet op de proefexamenvragen. Geen terugkoppeling zonder inzage verzoek niet mogelijk. Dan weet je nog niet wat je fout hebt als je toch geslaagd bent. Dus daar leer je niets mee.

Er waren vragen tijdens het examen welke ik niet specifiek kon terugvinden in de opleiding. Vraagstelling en antwoorden waren soms dubieus tijdens examen. De indeling van de opleiding is prima en... Er waren vragen tijdens het examen welke ik niet specifiek kon terugvinden in de opleiding. Vraagstelling en antwoorden waren soms dubieus tijdens examen. De indeling van de opleiding is prima en tekst duidelijk.

Ik heb geen contact met een docent gehad. Het was corona tijd dus allemaal wat "strenger" op locatie. Ik vind dat er iets meer oefenvragen/oefenexamens bij mogen zitten. Immers, een goede... Ik heb geen contact met een docent gehad. Het was corona tijd dus allemaal wat "strenger" op locatie. Ik vind dat er iets meer oefenvragen/oefenexamens bij mogen zitten. Immers, een goede voorbereiding is niet het halve maar het hele werk. Tijdens het examen kwam ik onder tijdsdruk te staan; 26 vragen en vanaf vraag 18 casussen die meer leestijd vragen en bestaan uit meerder deelvragen. Er zitten bijlagen bij die je moet doornemen om de vragen (goed) te kunnen beantwoorden. Het duurde heel lang voordat die bijlage openden, daardoor nam de druk toe en moest ik de laatste vraag nog snel afraffelen en had ik geen tijd meer om de overige vragen nog even te checken. Eén uur heb je echt nodig en was voor mij aan de krappe kant. Het volgen van de opleiding brengt je wel weer "bij de tijd" dus het is altijd goed om te doen. Inhoudelijk heb ik er misschien maar hooguit 20% iets aan voor mijn werk. Maar door het slagen ben ik nu weer compliant tot 01.04.2025 en mag ik mijn werk weer blijven doen...

Johan

Lesmateriaal leek erg op dat van het jaar er voor. Ik zie weinig toegevoegde waarde om dit ieder jaar te moeten doen voor de DSI registratie. Misschien eens in de 3 jaar?