NIBE-SVV

Eenmaal een vraag gesteld aan een docent. Hierbij ben ik doorverwezen. Moet opleiding doen ivm WFT-proof van werkgever. Slechts enkele onderwerpen sluiten aan bij mijn functie.

Jos

Ik heb al eerder aangegeven dat de aangeboden lesstof niet in verhouding staat met het examen.

Slecht. de oefenvragen sluiten niet aan bij de praktijk

Daniël

Deze manier van digitaal doceren is voor een slechthorende dramatisch: er is immers geen webcam beschikbaar

Maarten

De vorige opleiding vond ik beter dan deze opleiding. Veel lappen tekst. Ik zou het wat compacter willen. Verder krijg ik vragen via de memo-trainer waarvan ik het antwoord niet in het leerboek... De vorige opleiding vond ik beter dan deze opleiding. Veel lappen tekst. Ik zou het wat compacter willen. Verder krijg ik vragen via de memo-trainer waarvan ik het antwoord niet in het leerboek terug kan vinden. De memo-trainer vind ik een pluspunt.

Joost

Materiaal en inhoud zijn prima. Ervaring met docent is erg teleurstellend. Ik heb 2 weken voor mijn examen vragen gesteld over oefenexamens, maar daar nul reactie op gekregen, of in ieder geval niet... Materiaal en inhoud zijn prima. Ervaring met docent is erg teleurstellend. Ik heb 2 weken voor mijn examen vragen gesteld over oefenexamens, maar daar nul reactie op gekregen, of in ieder geval niet voor mijn examen. Ik snap dat ik niet a la minuut reactie krijg, maar het lijkt me toch logisch dat docenten minimaal eens per week alle vragen beantwoorden. Zo heeft het totaal geen meerwaarde.

Ik heb geen contact gehad met docenten dus ik kan hier helaas geen oordeel over geven. Ik heb wel veel gebruikt gemaakt van de memotrainer en de online examens. Door deze goed te oefenen kun je je... Ik heb geen contact gehad met docenten dus ik kan hier helaas geen oordeel over geven. Ik heb wel veel gebruikt gemaakt van de memotrainer en de online examens. Door deze goed te oefenen kun je je goed voorbereiden op het examen.

Nico Jan

Geen docent of locatie gehad dus eigenlijk niet kunnen beoordelen!

Annemieke

Ik vond het heel veel informatie. Helaas weinig toetsen om te oefenen. Het waren steeds dezelfde oefenvragen.