NIBE-SVV

Ellen

De lesinhoud en docent voldeed aan mijn verwachting. Het online volgen van deze cursus met een zo grote groep beviel mij niet zo goed. Er is dan weinig interactie, ondanks de goede inzet van de... De lesinhoud en docent voldeed aan mijn verwachting. Het online volgen van deze cursus met een zo grote groep beviel mij niet zo goed. Er is dan weinig interactie, ondanks de goede inzet van de docent. Ik denk dat dit beter gaat in een groep van 6 à 10 personen.

Marco

Geen enkele contact gehad met docent dus geen mening!

Astrid

Ik vind het jammer, dat de opleiding van e-connect is verdwenen. Ik had graag de vragen nog eens bekeken.

De locaties waren goed, de docenten waren goed. De lesboeken stonden vol taal-, spel- en opmaakfouten. Erg slordig.

Daarnaast vond ik de vragen op de MC toetsen niet overeen komen met...

Daarnaast vond ik de vragen op de MC toetsen niet overeen komen met wat er in het boek stond. Wellicht een goed idee wat meer oefentoetsen beschikbaar te stellen.

Elisabeth Cornelia Maria

Ik heb geen docenten gesproken c.q. nodig gehad vandaar geen beoordeling (Ik moet iets invullen om te kunne versturen) Ik vind online een prima omgeving. Ik vind alleen dat de vraagstelling van de... Ik heb geen docenten gesproken c.q. nodig gehad vandaar geen beoordeling (Ik moet iets invullen om te kunne versturen) Ik vind online een prima omgeving. Ik vind alleen dat de vraagstelling van de examens niet goed aansluit bij de praktijk. Daarin krijg je casussen die toch heel anders zijn. Hiervan vind je geen voorbeelden terug. De proefexamens van Lindenhage die ik heb gemaakt sluiten beter aan. Hierdoor begrijp je beter waarom de vraagstelling zo wordt gesteld.

Nico Jan

Geen docent of locatie gehad, dus eigenlijk niet kunnen beoordelen

Bianca

In het examen kreeg je weer uitrekensommen. Hier wordt niet op geoefend in de lesstof. Zou best wat meer aandacht voor mogen zijn.