NIBE-SVV

Deze opleiding was prima online te volgen.
Deze opleiding was prima online te volgen.
Enig punt wat ik persoonlijk jammer vond is dat op moment dat je de hoofdstukken in de E learning had doorlopen, je geen nieuwe vragen kreeg. De memo trainer is een ideaal hulpmiddel om elke dag even te doen!

Esther

Deze training heb ik met plezier gevolgd. De training was online en de communicatie was prettig en prima geregeld. Er werd inhoudelijk veel behandeld in een snel maar goed te volgen tempo en er... Deze training heb ik met plezier gevolgd. De training was online en de communicatie was prettig en prima geregeld. Er werd inhoudelijk veel behandeld in een snel maar goed te volgen tempo en er werden veel relevante documentatie en links naar nuttige websites gedeeld. Deze training heeft mij een goed beeld gegeven van wat er nodig is voor bedrijven om te voldoen aan compliance wetgeving en heeft duidelijk gemaakt wat er nodig is om inhoudelijk meer te leren is over dit onderwerp.
Mijn waardering ook voor de docent die vooraf persoonlijk contact opnam om te laten weten dat de training online zou plaatsvinden (wegens persoonlijke redenen). Ik vond het ook fijn dat de docent elke cursust genoeg aandacht gaf, specifieke vragen beantwoordde en inging op, voor elk van de cursisten, relevante onderwerpen. Hartelijk dank!

Jerzy

Goede Compliance opleiding. De docenten zijn kundig en de stof is relevant voor het compliance vakgebied.

Karin

Heel fijn dat we dit examen in company hebben mogen volgen. Goede begeleiding gehad van onze trainer.

Diana

Ik heb de e-learning gedaan en vond de lesinhoud en het lesmateriaal prima. Geen gebruik gemaakt van de docent omdat ik er zelf wel goed uit kwam.

Linda

De lesinhoud vond ik soms een beetje teveel in details verzanden. Er werden dan zoveel opsommingen opgenoemd, dat het verwarrend was. De online-leeromgeving vond ik top. Heel duidelijk en... De lesinhoud vond ik soms een beetje teveel in details verzanden. Er werden dan zoveel opsommingen opgenoemd, dat het verwarrend was. De online-leeromgeving vond ik top. Heel duidelijk en studentvriendelijk. Het allerbeste vond ik de memo-trainer. Zo blijf je toch herhalen en leer je dus nog beter.

Dirrianne

Minder positief: er kwamen op het examen rekensommen voorbij die in de training niet aan bod zijn gekomen. Ik miste echt een stukje training hierin. Ik had op een andere manier al vooraf extra... Minder positief: er kwamen op het examen rekensommen voorbij die in de training niet aan bod zijn gekomen. Ik miste echt een stukje training hierin. Ik had op een andere manier al vooraf extra training hiervoor geregeld. En daar was ik erg blij mee.

Rutger

Prima lesmateriaal, iets meer toelichting op bepaalde begrippen zou top zijn