NIBE-SVV

Jos

De cursus staat niet in verhouding met de examenstof, het komt niet eens in de buurt met wat je tot lesstof tot je kan nemen.

Ik heb vele opleidingen gedaan maar deze was totaal niet naar verwachting.
Ik heb vele opleidingen gedaan maar deze was totaal niet naar verwachting.
Ik vond de geboden informatie zeer summier en pas totaal niet in de praktijk! Moderne vormen van beleggingen komen nauwelijks of niet aan bod. Praktische voorbeelden ontbreken en de formulering is vaak op meerdere manieren te interpreteren. Heel jammer!!

Mary-Jane

- slechte zaak dat het examen niet meer aansluit op de lesstof op 2 april. Verloren studie uren en vrije tijd. (en voor Nibe snel verdiend examen geld)
- Heel vervelend dat de eerdere lesstof...
- Heel vervelend dat de eerdere lesstof in de leeromgeving blijft staan als je de nieuwe wilt volgen.
-linkjes in de artikelen werken vaak niet
-de artikelen over wetgeving zijn onnodig. (waar onze koning toestemming voor heeft gegeven) Die lees je echt niet door.
-De lesstof sluit niet aan aan de praktijk. Het is saaie leerstof. En wat is de meerwaarde dat ik moet weten of etalage benen wel of niet verzekerd zijn of op hoeveel fysiotherapie je recht hebt? Dat is leuk als leesstof maar niet als lesstof.
- ik mis een tweede scherm tijdens het examen. Het steeds heen en weer klikken naar de bijlage kost tijd. (of geef meer tijd om het examen te doen )
- ik heb een vraag gesteld aan een docent en kreeg gelijk antwoord. Dat is goed geregeld!

Heb geen docent gezien of gesproken. Kan daar dus geen beoordeling over geven.
Heb geen docent gezien of gesproken. Kan daar dus geen beoordeling over geven.
Het volgen van een opleiding geeft veel stress. Weet ook niet zo goed wat deze opleiding voor toegevoegde waarde heeft voor mijn werk.
De vragen die gesteld worden in het examen komen niet echt overeen met de lesstof die je moet leren.

Saskia

De cursus bevatte grotendeels informatie die ik al wist. Ik heb er dus niet veel aan gehad.

Rick

Ik ben over het algemeen tevreden over de opleiding. Het enige belangrijke verbeterpunt wat ik kan geven is om de oefenmodules (extra vragen en memotrainer) van de opleiding uit te breiden. Tijdens... Ik ben over het algemeen tevreden over de opleiding. Het enige belangrijke verbeterpunt wat ik kan geven is om de oefenmodules (extra vragen en memotrainer) van de opleiding uit te breiden. Tijdens het examen merkte ik dat er behoorlijk wat vragen waren die in de memotrainers en extra oefenopgaven niet of nauwelijks terug zijn gekomen.

Lesmateriaal was prima op orde en duidelijk
Jammer dat je online steeds dezelfde terugkerende vragen krijgt aangeboden. Hierdoor kun je minder goed oefenen voor je examen

Lobke

Ik heb twee leerboeken ontvangen, waarvan 1 niet online als lesboek werd aangegeven, ik heb deze wel gebruikt, want bij de online vragen met berekeningen was deze wel handig. Ik vond het examen niet... Ik heb twee leerboeken ontvangen, waarvan 1 niet online als lesboek werd aangegeven, ik heb deze wel gebruikt, want bij de online vragen met berekeningen was deze wel handig. Ik vond het examen niet volledig overeenkomen met de online oefenvragen. Ik heb de training online gevolgd en één vraag gesteld aan de docent, hier had hij geen antwoord op. Ik wilde namelijk de app gebruiken en hier had ik bepaalde info voor nodig. Hier was niet aan te komen en heb de app daardoor niet kunnen gebruiken. Een aantal zaken vond ik dus onduidelijk. Verder was het boek fijn door te lezen en de oefenvragen fijn.

Eva

Ik vond het een interessante opleiding. Door de corona-periode heb ik er langer over gedaan dan gepland omdat er geen examentrainingen gegeven werden en ik tussendoor PE-examens heb gedaan. Zonder... Ik vond het een interessante opleiding. Door de corona-periode heb ik er langer over gedaan dan gepland omdat er geen examentrainingen gegeven werden en ik tussendoor PE-examens heb gedaan. Zonder examentraining had ik de open vragen op het examen lastig kunnen maken. In de review van de examentraining heb ik al aangegeven dat ik liever hier meer tijd aan de open vragen had besteed dan aan de MC-vragen. Ik vond de open vragen in de online leeromgeving niet aansluiten bij het examen.