NIBE-SVV

Lenie

Het was een dag studie/leren, docent was echt top, lokatie was goed geregeld, ik hoop dat in de toekomst al onze opleidingen/examens zo gedaan worden. Schade met goed resultaat behaald

Dorith

Ik vond de lesstof niet aansluiten bij het examen. de oefenvraag werden te vaak herhaald, waren veel te eenvoudig in vergelijking met het examen. ik heb hier een klacht over aangemaakt en heb hier... Ik vond de lesstof niet aansluiten bij het examen. de oefenvraag werden te vaak herhaald, waren veel te eenvoudig in vergelijking met het examen. ik heb hier een klacht over aangemaakt en heb hier ook een gesprek over gehad met iemand van Nibe

Jan

Voor een adviseur FA bij de Rabobankbis deze kennis een absolute overkill. Wij adviseren niet in losse effecten, maar alleen in beleggingsconcepten (Rabo Beheerd Beleggen). Kennis van klantwensen,... Voor een adviseur FA bij de Rabobankbis deze kennis een absolute overkill. Wij adviseren niet in losse effecten, maar alleen in beleggingsconcepten (Rabo Beheerd Beleggen). Kennis van klantwensen, kennis en risicoperceptie spelen daarbij een rol. Dat houdt in dat een groot gedeelte van de stof niet op onze functie is toegesneden, maar meer op die van een Belegingsspecialist.
Globaal gezegd: bijna alle hoofdstukken gaan te diep en sommige hoofdstukken zoals 10, 11 en 12 kunnen geheel achterwege blijven.

Lesmateriaal nog best ok, maar de examenvragen erg slecht (vragen niet duidelijk o.a. door de gekozen formuleringen).

Ik vind de online omgeving op zich prima, alleen de oefenvragen sluiten totaal niet aan bij het echte examen. Het zijn alleen maar standaard vragen, maar niet zoals ze gesteld worden bij het... Ik vind de online omgeving op zich prima, alleen de oefenvragen sluiten totaal niet aan bij het echte examen. Het zijn alleen maar standaard vragen, maar niet zoals ze gesteld worden bij het examen. Hierdoor heb ik dus elders oefenexamens gedaan.

René

Waardeloos examen. Volstrekt niet geënt op dagelijkse praktijk

De lesstof en proefexamenvragen sluiten onvoldoende aan het bij het werkelijke examen. Er worden in het examen vragen gesteld waarop ik het antwoord niet in uw lesstof kan terugvinden. De lesstof... De lesstof en proefexamenvragen sluiten onvoldoende aan het bij het werkelijke examen. Er worden in het examen vragen gesteld waarop ik het antwoord niet in uw lesstof kan terugvinden. De lesstof van Lindenhaeghe sluit beter aan maar hier mogen we vanuit ons bedrijf niet voor kiezen.