NIBE-SVV

Ik heb de opleiding online gevolgd, dus voorzieningen en locaties zijn n.v.t. (m.u.v. de examenlocatie, die overigens nogal steriel oogde maar wel ok was). Ook mijn beroepspraktijk is n.v.t., want... Ik heb de opleiding online gevolgd, dus voorzieningen en locaties zijn n.v.t. (m.u.v. de examenlocatie, die overigens nogal steriel oogde maar wel ok was). Ook mijn beroepspraktijk is n.v.t., want ik werk momenteel niet in de financiële sector.
De online leeromgeving bood op zich voldoende mogelijkheden, maar meer oefenmateriaal/-tentamens zou niet overbodig zijn.
Kennelijk zat ik in in een online klas inclusief docent, maar ik heb hoegenaamd niets gezien van docent of medestudenten.
Ten slotte meende ik dat je bij het diploma Basis mocht adviseren, maar daarvoor zijn blijkbaar ook (een of meerdere) aanvullende certificaten nodig, waarvoor Basis dan het (verplichte) opstapje biedt.

Alexander

De docenten waren goed, maar het lesmateriaal verouderd. Organisatie was heel erg slecht. Online leeromgeving onwerkbaar.

Ik heb online de lesstof geleerd en ben daarna flink aan de slag gegaan om online trainingen te maken. Dat heeft Nibe-svv goed voor mekaar. Echter: toen ik naar examenlocatie ging voor mijn examen... Ik heb online de lesstof geleerd en ben daarna flink aan de slag gegaan om online trainingen te maken. Dat heeft Nibe-svv goed voor mekaar. Echter: toen ik naar examenlocatie ging voor mijn examen WFT-schade zakelijk, viel mij meteen op dat er vragen bij waren die niet door Nibe-SVV zijn behandeld. Ik had gehoopt dat de vragen in de oefen-examens erg zouden lijken op de vragen tijdens het echte examen, maar dat viel mij echt tegen. Ik hoop dat men daar scherper op gaat letten, want dat zal de slagingskans vergroten.

Ik vind dat de vragen die je maakt via de opleiding niet overeenkomen met het examen.

René

Na een aantal toetsen te hebben gedaan, kwamen wel steeds dezelfde vragen naar voren. Opleiding was makkelijk te volgen aan de hand van het boek, online en de praktische oefeningen.

Echte examen is veel moeilijker dan de vragen die ik via de opleiding kreeg. Uiteindelijk wel geslaagd en daar gaat het om.

Ik kan de docenten niet beoordelen omdat ik hier geen gebruik van heb gemaakt. Vandaar een gemiddelde beoordeling.

Sanne

Ik vond de lesstof goed te lezen en de (dagelijkse) online vragen erg fijn om met de stof bezig te blijven.

We vond ik dat de lesstof niet helemaal goed aansluit op het examen. De 1e keer dat ik examen heb gedaan, heb ik een stuk of 6-7 vragen gehad welke niet in het lesboek behandeld zijn. Mede hierdoor heb ik het examen de eerste keer niet gehaald. Ook de 2e keer had ik weer een aantal vragen welke niet in het boek stonden.

Het betreffende hier met name vragen over het onderwerp Recht.

Richard

Alles is ok.
Behalve de inhoud van het lesmateriaal. De oefenvragen zijn belachelijk.
E connect is een drama systeem.
Niet compleet. De planning klopt niet.
De service van Nibe...
Alles is ok.
Behalve de inhoud van het lesmateriaal. De oefenvragen zijn belachelijk.
E connect is een drama systeem.
Niet compleet. De planning klopt niet.
De service van Nibe is ook drama.
Slechte respons, callcenter mensen die niks weten. Ook nog eens behoorlijke dure opleidingen. Service is eigenlijk 0,0. Het is dat sommige opleidingen niet via een ander kunnen helaas.