NIBE-SVV

De vragen over VRKI die ik in het examen kreeg, sloten niet aan op de behandelde stof. De oefenvragen leken totaal niet op het soort vragen in het examen. Verder was het allemaal heel duidelijk.

Opleiding is prima online te volgen, goed werkende site, snel antwoord van docenten. Fijn om vaak te kunnen oefenen met examens. Alleen de vragen waren wel steeds hetzelfde. En ik miste bijvoorbeeld... Opleiding is prima online te volgen, goed werkende site, snel antwoord van docenten. Fijn om vaak te kunnen oefenen met examens. Alleen de vragen waren wel steeds hetzelfde. En ik miste bijvoorbeeld het oefenen met rekensommen mbt asbest/afschrijvingspercentage enz. Dit kwam wel wel terug in het examen. Verder zou het mooi zijn als de ook oefenexamens aangepast/toegespitst zouden kunnen worden aan het soort fouten dat je maakt in de oefenexamens. Daar is ook wel een andere tool voor via je mobiel (ben even de naam kwijt) maar dat lukte mij niet om die te activeren :)

De lesstof staat in tegenstelling tot de examenvragen !!!!!!!!

Ik vond de stof helaas niet helemaal aansluiten op het examen. Gelukkig heb ik het wel gehaald hoor. Maar bij een bepaalde vraag moest ik het antwoord met logisch nadenken geven terwijl in het... Ik vond de stof helaas niet helemaal aansluiten op het examen. Gelukkig heb ik het wel gehaald hoor. Maar bij een bepaalde vraag moest ik het antwoord met logisch nadenken geven terwijl in het lesmateriaal echt wat anders werd aangegeven.

Guendalina

Ik kan geen oordeel over de docenten geven want daar heb ik geen contact mee gehad. De online omgeving werkt prima, zou wel fijner zijn om de casusvragen al eerder te behandelen, afwisselend met de... Ik kan geen oordeel over de docenten geven want daar heb ik geen contact mee gehad. De online omgeving werkt prima, zou wel fijner zijn om de casusvragen al eerder te behandelen, afwisselend met de meerkeuzevragen in plaats van alle casusvragen pas op het einde.

Ivm de online lesomgeving was de interactie, met name met cursisten onderling, er niet of nauwelijks. Het wordt toch veel meer een 'luisteren-naar-de-docent'- dingetje.
Dat is het grote manco...
Dat is het grote manco van een online leeromgeving.

Peggy

De stof vond ik zeer interessant, hij sluit zeker aan op mijn beroepspraktijk.

Contact met de docent heb ik niet gehad. Dus daar heb ik geen oordeel over.

De online-leeromgeving was eerst even wennen, maar als je eenmaal in de gaten hebt hoe het werkt, werkt het heel prettig. Het niveau van de oefenvragen mag van mij wel iets hoger, omdat ik heb... De online-leeromgeving was eerst even wennen, maar als je eenmaal in de gaten hebt hoe het werkt, werkt het heel prettig. Het niveau van de oefenvragen mag van mij wel iets hoger, omdat ik heb ervaren dat de vragen van de echte examens ook van een hoger niveau zijn. Maar als je de lessen goed voorbereid, en de vragen goed oefent, moet het gek lopen wil je niet slagen voor je examen.

Je blijft scherp op alle fronten in het beleggings vak! Veel dingen kom je nooit tegen dus wel af en toe ver gezocht! Komt te veel naar beneden daar waar het vaak op veel hoger niveau raden van... Je blijft scherp op alle fronten in het beleggings vak! Veel dingen kom je nooit tegen dus wel af en toe ver gezocht! Komt te veel naar beneden daar waar het vaak op veel hoger niveau raden van bestuur fout gaat!