NIBE-SVV

Ik ben helaas al twee keer gezakt voor mijn PE Schade Particulieren nooit eerder gebeurd en ga binnenkort nogmaals examen doen en hoop dat het dan wel gaat lukken.
In mijn dagelijkse werk hou...
In mijn dagelijkse werk hou ik mij bezig met alleen particuliere verzekeringen. In de lesstof gaan de meeste hoofstukken over de zorgverzekeringen - en het verplicht eigen risico en eigen bijdrage ect. waar ik geheel niets mee mag doen en wat ook niet aansluit op mijn dagelijkse werkzaamheden. Ook de vraagstelling in het examen is geheel anders als in de memotrainingen en de proefexamens die ik dagelijks doe. Ik vind deze PE Schadeverzekering heel moeilijk. Geadviseerd wordt om deze bij een andere instantie te gaan doen .

Joyce

Ik heb geen gebruik gemaakt van de docent. Ik vind het onbegrijpelijk dat ik de studiestof niet digitaal kan opslaan als naslagwerk nadat ik de studie heb afgerond. Reden voor mij om volgende keer... Ik heb geen gebruik gemaakt van de docent. Ik vind het onbegrijpelijk dat ik de studiestof niet digitaal kan opslaan als naslagwerk nadat ik de studie heb afgerond. Reden voor mij om volgende keer na te gaan of ik een ander instituut kan gebruiken in de voorbereiding voor het examen.

Benno

Online gevolgd. Veel te algemeen. Met alle respect is het een “moetje” voor de registratie. De opleiding heeft heel weinig met mijn dagelijkse praktijk te maken. Desondanks zijn sommige leergebieden... Online gevolgd. Veel te algemeen. Met alle respect is het een “moetje” voor de registratie. De opleiding heeft heel weinig met mijn dagelijkse praktijk te maken. Desondanks zijn sommige leergebieden wel interessant als algemene kennis.

De docent gaf geen antwoord op de online gestelde vragen. Bovendien bevat het programma geen proefexamen wat ik erg jammer vind. De studiebegeleiding is wel prima.

Tom

Ik heb de e-learning gevolgd en geen contact gehad met docenten. De e-learning voegde eigenlijk alleen oefenvragen toe bij de reader. In de e-learning zitten flink wat fouten, zoals copy-paste... Ik heb de e-learning gevolgd en geen contact gehad met docenten. De e-learning voegde eigenlijk alleen oefenvragen toe bij de reader. In de e-learning zitten flink wat fouten, zoals copy-paste fouten bij scenario's bij vragen, ontbrekende uitleg bij de foute antwoorden. Kwam niet heel verzorgd op mij over.

De opleiding is verplicht maar sluit niet aan op onze werksituatie.

Aantal vragen niet in de cursus terug te vinden, daarvoor moet je echt op internet zoeken. Dus als je de leerstof beheerst en de proefexamens telkens 100% scoort is dat niet voldoende, je moet ook... Aantal vragen niet in de cursus terug te vinden, daarvoor moet je echt op internet zoeken. Dus als je de leerstof beheerst en de proefexamens telkens 100% scoort is dat niet voldoende, je moet ook de achterliggende info kennen.