NIBE-SVV

Het examen sluit niet goed aan op de opleidingsdagen. Dit komt niet overeen met de opdrachten welke behandeld zijn in de les en het besproken proefexamen. Daarnaast sluit de opleiding mijn inziens... Het examen sluit niet goed aan op de opleidingsdagen. Dit komt niet overeen met de opdrachten welke behandeld zijn in de les en het besproken proefexamen. Daarnaast sluit de opleiding mijn inziens niet voldoende aan op mijn achtergrond (CDD) maar dit is logisch gezien het een algemene opleiding is.

Tamara

Vond het een hele leuke opleiding, jammer dathet vitueel moest, maar eigenlijk beviel het virtueel prima! Een extra aanvulling op de opleiding zou zijn bijvoorbeeld om het uit te breiden met... Vond het een hele leuke opleiding, jammer dathet vitueel moest, maar eigenlijk beviel het virtueel prima! Een extra aanvulling op de opleiding zou zijn bijvoorbeeld om het uit te breiden met onderzoeksstrategieen bij meldingen via the whistleblower hotline. Verder zeer goede service, altijd snel antwoord. Dik tevreden! Groetjes Tamara Berben

Rian

Goede ondersteuningscursus met mooi naslagwerk ; prettige docent; goede interactie met cursisten. Impact op werk of privé viel mee. Mooi onderdeel van de opleiding tot registerexpert.

Tijdens lessen met mondelinge casussen oefenen zoals het examen gaat.

Melissa

Was een interessante training van een fijne docent.

Krista

Hoewel we in sneltreinvaart langs alle verschillende letsels gingen, vond ik het een leuke en leerzame cursus.

Anne - Simone

Ontzettend enthousiaste medisch adviseur. Daarom was het ook leuk om de lessen te volgen. De locatie was goed bereikbaar. Het eten niet heel top, maar ze deden hun best. Ik zou het alleen wel... Ontzettend enthousiaste medisch adviseur. Daarom was het ook leuk om de lessen te volgen. De locatie was goed bereikbaar. Het eten niet heel top, maar ze deden hun best. Ik zou het alleen wel prettig vinden snel het certificaat te ontvangen, want dat laat wel lang op zich wachten. Ik wil me graag inschrijven in het register, maar daar is het certificaat wel voor nodig.