NIBE-SVV

Ellen

Het was een leerzame cursus. Jammer dat het online moest, want ik vond het erg vermoeiend om de hele dag te luisteren en kijken via een scherm. Uiteraard is daar niets aan te doen.

Michel

Ik heb de thuisstudie gedaan. Verder heb ik de online omgeving niet gebruikt. Bovendien is het alweer even geleden dat ik het examen heb gedaan.

De online leeromgeving is een leuk idee met veel potentie, maar de inhoud bestaat letterlijk alleen maar uit "lees hoofdstuk X,Y, en Z in het tekstboek" en de aansluitende oefenvragen passen... De online leeromgeving is een leuk idee met veel potentie, maar de inhoud bestaat letterlijk alleen maar uit "lees hoofdstuk X,Y, en Z in het tekstboek" en de aansluitende oefenvragen passen grotendeels niet bij de gelezen hoofdstukken. De docente heb ik ooit een mail gestuurd met een vraag, nooit wat van teruggehoord.
Wat is dan de meerwaarde van deze "e-learning" tegenover gewoon in mijn eentje het boek te lezen? Ik denk dat jullie voor deze prijs wel wat meer gebruik mogen maken van de didactische mogelijkheden van een e-learning platform.

Silvia

Duidelijk en goed omschreven, fijn lesmaterialen (het boek). Het enige nadeel was dat de portal niet meteen open staat. Ik had de training binnen een maand afgerond en het duurde even voordat ze dit... Duidelijk en goed omschreven, fijn lesmaterialen (het boek). Het enige nadeel was dat de portal niet meteen open staat. Ik had de training binnen een maand afgerond en het duurde even voordat ze dit konden fixen.

Dorry Theodora Jozefina

De online omgeving werkt goed en met de oefenexamens en drillsters een mooie methode van leren.
Helaas geld ook dit keer weer dat de inhoud van de elearning niet goed aansluit bij het examen. Dat blijft jammer. In het examen worden veel dingen gevraagd die in de elearning in zijn geheel niet terugkomen.
Docent heb ik maar 1 ervaring mee. Ik heb hem 1 bericht gestuurd maar daar nooit een antwoord op ontvangen.

Geen gebruik gemaakt van docent. In de proefexames waren rekensommen opgenomen. Zou fijn zijn als deze ook in de dagelijkse kennistoetsen zouden zijn opgenomen. Oefenen van rekensommen (en dingen... Geen gebruik gemaakt van docent. In de proefexames waren rekensommen opgenomen. Zou fijn zijn als deze ook in de dagelijkse kennistoetsen zouden zijn opgenomen. Oefenen van rekensommen (en dingen waar je op moet letten) wordt dan ook beter getraind.

De vragen in het examen vond ik niet aansluiten bij de toetsvragen in de training.

Peter

Online training zonder docent. Leerstof was leuk en gevarieerd. Vragen waren wisselend van kwaliteit. Stof sloot goed aan op de praktijk.