NIBE-SVV

Linda Christina

Ik vind het vreemd dat ik dit verzoek al ontvang ik ben nog niet eens begonnen met de e-learning....

Ad

Lesvoorbereiding was niet duidelijk, maar inhoud op de dag zelf was wel uitgebreid en duidelijk. Lesdocent duidelijk bevlogen,

Jan

Prima om te doen. Enige probleem was dat de email in de spam terecht was gekomen.

Linda

Prima. Alleen het inloggen om bij de memo training te komen is nogal omslachtig. Met docenten heb ik geen contact gehad. Was niet nodig. Het was hierboven echter niet mogelijk om geen cijfer te... Prima. Alleen het inloggen om bij de memo training te komen is nogal omslachtig. Met docenten heb ik geen contact gehad. Was niet nodig. Het was hierboven echter niet mogelijk om geen cijfer te geven. Daarom maar 5 sterren. Geeft echter geen objectief beeld zo.

Floor

Ik heb één examentraining tijdens de cursus gehad en deze werd erg goed gegeven. Er werd ingegaan op de onderwerpen die iedereen het lastigste vond waardoor hier veel aandacht aan besteed werd.... Ik heb één examentraining tijdens de cursus gehad en deze werd erg goed gegeven. Er werd ingegaan op de onderwerpen die iedereen het lastigste vond waardoor hier veel aandacht aan besteed werd. Verder werden er goede tips voor het examen gegeven. Tot slot was de virtuele omgeving heel erg prettig bij het leren van me WFT. Dit heeft ontzettend geholpen bij het maken van de vragen op het examen.

Het was een prima opleiding wat betreft de onderwerpen. de opleiding bestond uit 2 onderdelen en bij het eerste onderdeel was het vrij lastig om een voldoende te scoren. De vraagstelling met de... Het was een prima opleiding wat betreft de onderwerpen. de opleiding bestond uit 2 onderdelen en bij het eerste onderdeel was het vrij lastig om een voldoende te scoren. De vraagstelling met de antwoorden was in mijn ogen niet altijd correct.

Duidelijk en goed opgebouwd lesmateriaal en een overzichtelijke leeromgeving. Als ik vragen had, reageerde de leraar snel met een toereikend antwoord. Een examen dat als je leert goed te doen is, je... Duidelijk en goed opgebouwd lesmateriaal en een overzichtelijke leeromgeving. Als ik vragen had, reageerde de leraar snel met een toereikend antwoord. Een examen dat als je leert goed te doen is, je moet er wel echt aan werken.

-Ik heb geen beroep gedaan op de docenten, dus daar geen oordeel over.
-Lesinhoud, actueel en een goede manier om kennis up to date te houden/brengen.
-online les gedaan en examen in...
-Ik heb geen beroep gedaan op de docenten, dus daar geen oordeel over.
-Lesinhoud, actueel en een goede manier om kennis up to date te houden/brengen.
-online les gedaan en examen in Eindhoven op locatie. Locatie was prima in orde.
-je kan na het volgen van de opleiding beter en zelfverzekerder adviseren.

Ik vond de opleiding goed aansluiten op het examen. Enige tip die ik wil meegeven is dat er bij het organiseren van een online examentraining vooraf wordt gecommuniceerd dat de Rabobank laptop niet... Ik vond de opleiding goed aansluiten op het examen. Enige tip die ik wil meegeven is dat er bij het organiseren van een online examentraining vooraf wordt gecommuniceerd dat de Rabobank laptop niet geschikt is voor het volgen van de online cursus (i.v.m. beveiligingen die op de laptop zitten wordt de online omgeving niet ondersteund) Ik heb hierdoor een deel van de cursus moeten missen door de opstartproblemen en het zoeken naar een andere laptop op de dag van de training. Dit had naar mijn mening voorkomen kunnen worden door bijvoorbeeld de examentraining vanuit Teams te organiseren, aangezien bijna alle laptops deze functionaliteit wel beschikbaar hebben.

Cilia

Goed te volgen opleiding met veel toetsmogelijkheden.