NIBE-SVV

Was duidelijk. Misschien wat weinig technisch van aard en veel geent op de regelgeving, maar dat zal een afspiegeling zijn van de huidige tijd.

Silvia

Ik vond de cursus wel interessant maar niet alle onderwerpen hadden met mijn beroep te maken. Ben wel blij dat ik de cursus gedaan heb. Docent was top. Ontvangen wij voor deze CDD cursus nog een... Ik vond de cursus wel interessant maar niet alle onderwerpen hadden met mijn beroep te maken. Ben wel blij dat ik de cursus gedaan heb. Docent was top. Ontvangen wij voor deze CDD cursus nog een certificaat?

Mvg. Silvia Sieval,

Carolien

De leeromgeving ervaar ik als prettig. Maar ik ben ontevreden over het lesmateriaal. Tijdens mijn examen kwam ik vragen tegen die niet in mijn leerstof stonden. Over een bepaald onderwerp werd... De leeromgeving ervaar ik als prettig. Maar ik ben ontevreden over het lesmateriaal. Tijdens mijn examen kwam ik vragen tegen die niet in mijn leerstof stonden. Over een bepaald onderwerp werd zelfs in mijn leerstof aangegeven dat ik hier niets over hoefde te weten omdat dit buiten het examen viel. Opvallend was dit wel in de leerstof stond van mijn collega die dezelfde opleiding volgende maar dan bij Lindenhaeghe. Ik was hierover zeer verbaast en baalde er ontzettend van dat dit in mijn leerstof ontbrak. Echt een aandachtspunt voor Nibe!

René

Lesinhoud en -materiaal is voldoende van kwaliteit om het examen succesvol te kunnen afronden. Op de chatfunctie/-berichten wordt helaas niet gereageerd. En dat is niet voor de eerste keer! Ook... Lesinhoud en -materiaal is voldoende van kwaliteit om het examen succesvol te kunnen afronden. Op de chatfunctie/-berichten wordt helaas niet gereageerd. En dat is niet voor de eerste keer! Ook andere studenten hebben deze ervaring. Doe daar iets aan of schrap de functionaliteit als het niet kan worden waargemaakt.

Lesstof opzich is niet moeilijk, maar die vraagstellingen tijdens het examen blijft bijzonder

Lesinhoud is pittig. Je moet behoorlijk wat tijd investeren om tot een succesvol einde te komen.

De volgorde van het boek is onlogisch en niet helemaal duidelijk. Bovendien sluiten de oefenvragen niet altijd aan bij het boek, dit had ik ook al met mijn docent gedeeld.

Ik heb de opleiding gewoon thuis gedaan. Het boekje waarin alle artikelen staan vind ik prima. Ik vind alleen de oefenvragen die je kan oefenen totaal geen goed beeld geven van wat je op het examen... Ik heb de opleiding gewoon thuis gedaan. Het boekje waarin alle artikelen staan vind ik prima. Ik vind alleen de oefenvragen die je kan oefenen totaal geen goed beeld geven van wat je op het examen kan verwachten. Dit geldt voor de oefenexamens en voor de memo trainer vragen. Dat vind ik wel jammer want de leerstof die in het boekje staat is verder prima. Bij andere aanbieders kan je wel prima oefenexamens aanvragen waarvan zelfs de layout overeenkomt het het examen.

Arjen

De oefenvragen sloten totaal niet aan bij het examen.