NIBE-SVV

Emmy

Mooie nieuwe examenlocatie in Leeuwarden.
Lesinhoud. materiaal goed afgestemd op het examen.

Marinus Cornelis Philippus

Geheel online dus geen oordeel over locaties en docenten, graag volgende keer n.v.t. als keuze mogelijkheid toevoegen. Laatste 2 vragen zijn ook echt 5 sterren.

Goed te doen in...

Goed te doen in verschillende fases en in je eigen tempo. Veel diversiteit aan onderwerpen zorgt voor prettige afwisseling.

Janna

De docente examentraining vond ik super lesgeven. Aandacht aan de studeeromgeving (avitar instellen) en heel veel kennis over de leerstof. Bovendien was ze zeer geduldig en klantvriendelijk met... De docente examentraining vond ik super lesgeven. Aandacht aan de studeeromgeving (avitar instellen) en heel veel kennis over de leerstof. Bovendien was ze zeer geduldig en klantvriendelijk met mensen die dingen niet snapten.

Docenten heb ik niet geraadpleegd.
De leermethode is oké

Kristel

Het vitero-systeem is onduidelijk en onpersoonlijk. Leraar was prima. Echter inhoudelijk laat de cursus deels te wensen over. Cases sluiten niet aan bij de theorie in het zeer beperkte boekje. Een... Het vitero-systeem is onduidelijk en onpersoonlijk. Leraar was prima. Echter inhoudelijk laat de cursus deels te wensen over. Cases sluiten niet aan bij de theorie in het zeer beperkte boekje. Een groot deel van dag 2 wordt besteedt aan consolideren, hetgeen niet aansluit bij het onderwerp van de cursus, niet is vermeld in de theorie en veel te veel accounting is.

Paul

Geen docenten gehad/alleen cursusstof ontvangen. Procesbegeleiding daarentegen was super! NIBE hielp foutieve opgegeven examen aan te passen.

Linda

Voor mij voelde deze opleiding niet als toegevoegde waarde en is het bijna een kopie van balanslezen. Daarnaast zaten er in de groep ook veel met weinig ervaring over balansen e.d., naar mijn... Voor mij voelde deze opleiding niet als toegevoegde waarde en is het bijna een kopie van balanslezen. Daarnaast zaten er in de groep ook veel met weinig ervaring over balansen e.d., naar mijn inziens zou een cursus zoals deze daar niet voor bedoeld moeten zijn.

Voor mij als beoordelaar van een financiering is het met name interessant om te weten hoe bepaalde posten op een balans/wv nu zich verhouden tot elkaar en waar je (vooral bij bv structuren) handigheidjes over leert. Dit miste naar mijn idee compleet. Cursus voelde door het al volgen van balanslezen, echt overbodig en zou ik dan ook zeker niet aanraden.

Lesstof was goed te volgen. Als ik digitaal een vraag stelde aan de leraar kreeg ik snel antwoord. Het was soms pittig, maar te doen