NIBE-SVV

De opleiding is nog niet afgerond. Er dienen nog 2 opleidingsochtenden plaats te vinden, waarvan de datum nog niet bekend is. Het zou fijn zijn als daar spoedig duidelijkheid over is.

Margret

Vind het vreemd dat we in de opleiding worden ingedeeld in een "klas" met medeleerlingen. Het is een e-learning en ik vind het dan ook niet prettig om dan zomaar in beeld te komen bij anderen die... Vind het vreemd dat we in de opleiding worden ingedeeld in een "klas" met medeleerlingen. Het is een e-learning en ik vind het dan ook niet prettig om dan zomaar in beeld te komen bij anderen die hieraan deelnemen. Er wordt ook een docent aan gekoppeld, in mijn optiek overbodig.
Verder vind ik de vraagstellingen bij het oefenen heel anders dan die op het examen worden gesteld en dat is jammer.

Nelly

De opleiding was voor mij prima en sluit deels aan op mijn werkzaamheden. ik werk in een ziekenhuis en dan heb je in principe niet veel aan wetgeving rondom verkeersrecht. Met name de module... De opleiding was voor mij prima en sluit deels aan op mijn werkzaamheden. ik werk in een ziekenhuis en dan heb je in principe niet veel aan wetgeving rondom verkeersrecht. Met name de module communicatieve vaardigheden hebben bijgedragen om het opstellen van brieven en mails te verbeteren. Al met al heel interessante modules.

Ronald

Docent prima. Leeromgeving voor nu prima, voorkeur voor na pandemie zeker weer op locatie. Je mist namelijk de interactie met mede cursisten. Materiaal helder, ik heb de training reeds aangeraden... Docent prima. Leeromgeving voor nu prima, voorkeur voor na pandemie zeker weer op locatie. Je mist namelijk de interactie met mede cursisten. Materiaal helder, ik heb de training reeds aangeraden aan collega’s

Albert

Het meeste van de stof gebruik je nooit in de praktijk

Gera

Heel veel lesstof daar heb ik in de praktijk niet mee van doen, memotrainer werkte bij mij niet optimaal

Heb docenten niet gesproken of vragen aan gesteld dus kan er geen oordeel over geven.

Jacobus Maria Antonius Henricus

Ik heb al eerder aangegeven dat het examen niet volledig aansluit op de gevolgde lesstof. In het verleden maakten wij gebruik binnen de Rabobank van Lindenhaege. De stof van deze organisatie sloot... Ik heb al eerder aangegeven dat het examen niet volledig aansluit op de gevolgde lesstof. In het verleden maakten wij gebruik binnen de Rabobank van Lindenhaege. De stof van deze organisatie sloot beter aan dan van NIBE SVV. Tip: Is het een idee om deze opleidingen aan elkaar te koppelen of in ieder geval de lesstof op elkaar af te stemmen.

Marco

Mijn oordeel over de docent is eigenlijk puur gebaseerd op het feit dat er totaal geen contact is geweest. Het was ook niet nodig maar zo was het wel erg kaal...