NIBE-SVV

Materiaal kan je beter niet doornemen sluit niet aan bij het examen. Ik koop een samenvatting met oefenexamens ter voorbereiding. Kans van slagen ligt dan veel hoger. Vragen van Nibe zijn beroerd en... Materiaal kan je beter niet doornemen sluit niet aan bij het examen. Ik koop een samenvatting met oefenexamens ter voorbereiding. Kans van slagen ligt dan veel hoger. Vragen van Nibe zijn beroerd en komen nimmer terug in het examen. De tool dat je elke dag vragen krijgt is slecht zijn dezelfde slechte vragen elke dag.

Mariëlle

Ik heb online studie gevolgd en geen contact met docent gehad. lesmateriaal is saai en niet echt van toepassing in mijn huidige werkzaamheden. Helaas alleen een verplichting.

Sandra

Lindenhaeghe geeft via een online training 'slim leren' dezelfde cursus. na elk blok stof krijg je toetsvragen. Deze kan je overslaan maar ook beantwoorden tot je 100% goed hebt. Na elk antwoord... Lindenhaeghe geeft via een online training 'slim leren' dezelfde cursus. na elk blok stof krijg je toetsvragen. Deze kan je overslaan maar ook beantwoorden tot je 100% goed hebt. Na elk antwoord krijg je het juiste antwoord te zien met de theorie die daarbij hoort. Dat leert heel fijn.

Zowel het lesmateriaal als de lessen waren een waardevolle aanvulling op datgene waar wij in de praktijk tegenaan lopen. Het vergroot je kennis en brengt weer boven water wat latent aanwezig was.... Zowel het lesmateriaal als de lessen waren een waardevolle aanvulling op datgene waar wij in de praktijk tegenaan lopen. Het vergroot je kennis en brengt weer boven water wat latent aanwezig was. Zeer verfrissend. De locatie en parkeergelegenheid in Utrecht waren goed. Het interactief lesgeven heb ik als prettig ervaren. Je kan de handvatten die de cursus aanbiedt goed op het werk gebruiken. De casussen die tijdens de lessen zijn behandeld zijn zeer verhelderend en geven een goed inkijkje hoe belangenbehartigers en verzekeraars hier in de praktijk mee omgaan.

Fred

Boeken (ik heb ook andere Assurantie A opleidingen van NIBE SVV gevolgd bevatten veel schrijffouten. Vind ik slordig! Studiemateriaal is verder goed leesbaar en begrijpelijk. Docent heb ik met 1... Boeken (ik heb ook andere Assurantie A opleidingen van NIBE SVV gevolgd bevatten veel schrijffouten. Vind ik slordig! Studiemateriaal is verder goed leesbaar en begrijpelijk. Docent heb ik met 1 ster beoordeeld omdat ik hier geheel geen gebruik van maak en je deze incidenteel online kunt benaderen. Is ook logisch want ik kies bewust voor de online variant en verwacht dus ook geen hulp van een docent.