NIBE-SVV

Eerste en laatste dag leerzaam. Tweede en derde dag was iets minder.

Monique Maria

Ik vond de oefenvragen niet echt aansluiten bij de vragen op het examen. Ik heb via toetsjekennis een abonnement genomen om te oefenen. Deze zijn veel beter en dat heeft mij zeker geholpen.

Ik heb geen contact gehad met de docenten, dus daar kan ik geen oordeel over geven. Ik vond in de online omgeving 2 dingen lastig:
1. Je moest telkens eerst je leeromgeving openen voordat je...
1. Je moest telkens eerst je leeromgeving openen voordat je bij de oefenvragen kwam. Ik zou graag een directe link hebben.
2. Als ik 2x achter elkaar extra vragen wilde oefenen, moest ik weer terug naar het homescherm in plaats van dat ik weer landde op de pagina waar ik de onderwerpen van extra vragen kon selecteren

Maria

Lesinhoud was goed, het examen sluit niet aan op de lesinhoud. Dit geldt zeker voor de proefexamens. Misschien logisch maar als je voor de proefexamens slaagt, wil dat zeker niet zeggen dat je de... Lesinhoud was goed, het examen sluit niet aan op de lesinhoud. Dit geldt zeker voor de proefexamens. Misschien logisch maar als je voor de proefexamens slaagt, wil dat zeker niet zeggen dat je de stof voldoende beheerst om voor het examen te slagen.

Ik begreep niet helemaal waarom deze cursus per se op locatie moest worden gegeven gezien de huidige coronaproblematiek. Verder nuttige cursus en veel geleerd over de geldende wet- en regelgeving.... Ik begreep niet helemaal waarom deze cursus per se op locatie moest worden gegeven gezien de huidige coronaproblematiek. Verder nuttige cursus en veel geleerd over de geldende wet- en regelgeving. De medische dag was nuttig, maar ook herhaling van hetgeen we bij Medische Aspecten hebben had.

Geen contact gehad met docenten. Dus geen beoorling. Om te kunnen versturen 3,5 ster gegeven.

Saskia

De oefentoetsvragen mogen een stuk moeilijker. Nu is het te simpel en dan ken je de stof niet helemaal.
De locatie in Arnhem. Super mooie schermen, echt, alleen veeeeel te groot. Dat werkt erg onhandig.
Verder geen opmerkingen.

Lita

De inhoud van de opleiding sluit goed aan bij mijn werk in de financiele sector. Ik heb de training online gevolgd, daardoor heb ikgeen direkt contact gehad met docenten. Veel en nuttige informatie... De inhoud van de opleiding sluit goed aan bij mijn werk in de financiele sector. Ik heb de training online gevolgd, daardoor heb ikgeen direkt contact gehad met docenten. Veel en nuttige informatie en helder beschreven.
Fijn dat ik het tempo van de training zelf mocht bepalen. Heb de training met succes afgerond.