NIBE-SVV

Duidelijke opleiding welke goed aansluit op de praktijk.

Lambertus Antonius Petrus Johannus Maria

Goede online training

Louisa

Over de docent kan ik helaas niet veel zeggen. Ik heb namelijk geen contact met hem gehad.

De online leeromgeving vond ik makkelijk te raadplegen en systeem technisch werkte deze ook uitstekend. Echter vond ik de moeilijkheid van de opgaven niet aansluiten bij het echte examen. In de leeromgeving haalde ik met gemak 87% van het proefexamen en in het echt kwamen er vragen die online niet behandeld waren.

De training was goed te doen aan de hand van memo trainingen en adviezen uit de examentraining. De locatie van het examen was goed. Het werkelijke examen vond ik pittiger dan de vragen in de memo... De training was goed te doen aan de hand van memo trainingen en adviezen uit de examentraining. De locatie van het examen was goed. Het werkelijke examen vond ik pittiger dan de vragen in de memo training en het oefen examen.

Tijdens de examentraining had ik wel inlog problemen om de virtuele classroom te openen. Ik kon niet via de laptop van mijn werkgever inloggen (geluid-en beeld werd niet ondersteund). Uiteindelijk via een iPad ingelogd maar het 1e deel heb ik helaas moeten missen.

Gaya

Ik vond het zeker een interessante training. Vanaf het begin heb ik de docent niet gesproken. Deze is voornamelijk alleen voor hulpvragen. Het zou fijn zijn om voor het opstellen van het stuk er... Ik vond het zeker een interessante training. Vanaf het begin heb ik de docent niet gesproken. Deze is voornamelijk alleen voor hulpvragen. Het zou fijn zijn om voor het opstellen van het stuk er wellicht een soort voorbeeld opzetje aanwezig is of meer gerichte training met betrekking tot het schrijven van een adviesrapport.

Ryan

In mijn huidige functie ben ik niet bezig met adviseren maar heb door het volgen van deze training wel weer alle informatie kunnen doornemen.