NIBE-SVV

Het les materiaal is erg nuttig voor mijn werk als krediet analist. Het online volgen van de cursus was prima, hoewel er hier en daar wel wat haperingen waren.

Linda

Goed toepasbaar op mijn dagelijkse werkzaamheden, dat was ook het doel. prima dus!

Stefanie

Verbeterpunten: stof moet up to date zijn. Wij moesten de bedrijfsregeling nr. 7 van 2015(?) leren. Terwijl er in de praktijk gewerkt wordt met de nieuwe versie. Dus dat is niet handig. Daarnaast... Verbeterpunten: stof moet up to date zijn. Wij moesten de bedrijfsregeling nr. 7 van 2015(?) leren. Terwijl er in de praktijk gewerkt wordt met de nieuwe versie. Dus dat is niet handig. Daarnaast geldt dit ook voor de richtlijnen bij de module Personenschade. Deze richtlijnen zijn erg verouderd qua vergoedingen.

Daarnaast zaten er soms in het examen fouten, dit zou naar mijn mening niet moeten kunnen.. (Verkeerde namen en vragen die nogal apart worden gesteld). Ik heb beide examens met een prima cijfer gehaald, maar dit zou zeker wel verbeterd kunnen worden.

Daarnaast fijne lessen gehad. De docenten waren erg goed en beantwoorden elke vraag die je hebt. Er wordt alle tijd voor je genomen, daarnaast kan je ze ook nog via mail bereiken als je vragen hebt. Erg leerzaam verder allemaal! Leuk dat ze veel zaken uit de praktijk ook vertellen.

Josien

De docent heeft het onderwerp goed inzichtelijk gemaakt. Op zich heb ik weinig direct contact met cliënten, maar ik zie wel reacties en berichten van hen voorbij komen. De inhoud van deze cursus... De docent heeft het onderwerp goed inzichtelijk gemaakt. Op zich heb ik weinig direct contact met cliënten, maar ik zie wel reacties en berichten van hen voorbij komen. De inhoud van deze cursus maakt het voor mij beter te begrijpen waarom mensen reageren zoals ze reageren.

Joao

The mock exam was a good preparation for the actual one.

Hester

Deze opleiding is totaal niet van toepassing voor de mijn functie en gaat veel te diep in de materie gezien mijn werkzaamheden.
Veel te moeilijk voor iemand die 'praktisch' niets met beleggen...
Veel te moeilijk voor iemand die 'praktisch' niets met beleggen doen. Gelukkig is deze opleiding binnenkort niet meer 'verplicht' voor onze funtie... Een draak van een opleiding.

Joris

Er weinig variatie in vragen met name in de memotrainer waardoor je vragen gaat herkennen ipv beantwoorden. Ik had veeeel meer verschillende vragen willen hebben. Sloot niet goed aan op examen!

Na de inschrijving van zowel vermogen als hypothecair krediet heb ik een mail ontvangen waarin aangegeven stond dat de docent contact opneemt. Dit is in beide gevallen niet gebeurd. Dat is geen... Na de inschrijving van zowel vermogen als hypothecair krediet heb ik een mail ontvangen waarin aangegeven stond dat de docent contact opneemt. Dit is in beide gevallen niet gebeurd. Dat is geen probleem, maar ik zoude verwachting dan niet scheppen in bevestiging.
De docent van hypothecair reageert ontzettend snel op vragen, dat is erg prettig!

Annetta

Wat ik jammer vind is als je het examen niet haalt je geen terug koppeling krijgt , zo leer je er niets van .Weet niet wat ik nu fout doe .

Wendy

Algemene oordeel over de docenten: geen docent die mij begeleid heeft omdat dit een online e-learning betrof. Was wel een docent beschikbaar maar geen gebruik van gemaakt. daarom deze op een halve... Algemene oordeel over de docenten: geen docent die mij begeleid heeft omdat dit een online e-learning betrof. Was wel een docent beschikbaar maar geen gebruik van gemaakt. daarom deze op een halve ster gezet
Opleiding/training online leeromgeving: links werkten niet goed of de links die naar een bepaalde pagina verwees waren de betreffende pagina's niet meer beschikbaar. Hierdoor heb ik regelmatig gedacht of ik nu informatie miste. Verder was wat wel beschikbaar was goed
Opleiding mbt Consumptief : sluit goed aan bij mijn werkzaamheden.