NIBE-SVV

Lubbertus Joannes

Prima opleiding, maar sluit niet aan bij de praktijk.

De lesinhoud is goed te volgen, alleen de rekenopgaven vind ik niet altijd duidelijk weergegeven. Er wordt bijvoorbeeld niet uitgelegd hoe men aan een bepaald bedrag is gekomen. Dat is essentieel om... De lesinhoud is goed te volgen, alleen de rekenopgaven vind ik niet altijd duidelijk weergegeven. Er wordt bijvoorbeeld niet uitgelegd hoe men aan een bepaald bedrag is gekomen. Dat is essentieel om te weten.

Isabella

Niet alle onderwerpen sluiten aan bij mijn praktijk.
Sommige inhoud was al verouderd (ik deed de test in december 2020)

Gerbrand

Docent heb ik nooit mee gesproken. Digitaal onderwijs. Het lokaal waar het examen wordt afgenomen is rumoerig. Van mensen die een jagersbewijs moeten halen tot ons soort mensen. Het zal allemaal wel... Docent heb ik nooit mee gesproken. Digitaal onderwijs. Het lokaal waar het examen wordt afgenomen is rumoerig. Van mensen die een jagersbewijs moeten halen tot ons soort mensen. Het zal allemaal wel massa = kassa zijn maar ik ben er minder van gecharmeerd. Gewoon minder mensen in een lokaal neerzetten en meer ruimte tussen de mensen, stoort men zich minder aan geluiden van mede- lotgenoten.

* Aan de docent heb ik een vraag gesteld die n iet werd beantwoord.
* Aan de docent heb ik een vraag gesteld die n iet werd beantwoord.
* Hoe het online leersysteem in de praktijk werkt is onvoldoende toegelicht. Het duurde best wel even eer ik in de gaten had hoe het werkt met oefenen.

Roel

De stof sloot compleet niet aan bij de praktijk. ik heb alleen met institutionele klanten te maken maar daar was geen opleiding voor beschikbaar.

Prima opleiding. Alleen niets over kredietverzekering. Dat is op zich jammer.

Herna

Veel te weinig proefexamen vragen. Inhoudelijk stond het niet altijd correct in de stof of ontbraken er zaken zoals BKR registratie zakelijke kredieten en de vraag die wel in de toetstermen stond... Veel te weinig proefexamen vragen. Inhoudelijk stond het niet altijd correct in de stof of ontbraken er zaken zoals BKR registratie zakelijke kredieten en de vraag die wel in de toetstermen stond over welke rekenmethodes er waren voor scenarioberekening. Ik vond soms de uitleg van de docent erg summier. Tips waren misschien handig maar suggereert dat je dat niet hoeft te weten. Ik heb via andere opleidersinstituten zoals duker en baelemans en lindenhaeghe de extra proefexamens gekocht.

Mario

Het bevreemdt mij dat je 80% aan score moet hebben, terwijl dit helemaal niet kan. 80% staat gelijk 9.6 goede antwoorden, terwijl dit praktisch 9 of 10 antwoorden kunnen zijn. Met 10 juiste... Het bevreemdt mij dat je 80% aan score moet hebben, terwijl dit helemaal niet kan. 80% staat gelijk 9.6 goede antwoorden, terwijl dit praktisch 9 of 10 antwoorden kunnen zijn. Met 10 juiste antwoorden ben je geslaagd en dat komt neer op 83.3%.