NIBE-SVV

Sotiria Evangielia

Opleiding was zonder docenten, ik vind de vraagstelling vreemd. De inhoud van de cursus vind ik niet overeenkomen met hetgeen wij zouden moeten beheersen. Vond het heel erg moeilijk. Heb op zich... Opleiding was zonder docenten, ik vind de vraagstelling vreemd. De inhoud van de cursus vind ik niet overeenkomen met hetgeen wij zouden moeten beheersen. Vond het heel erg moeilijk. Heb op zich geen problemen met studies, WFT's met een 9 of een 10 is mij niet vreemd. Nu zat er geen logica in en ik vond het erg ver gaan voor ons.

Kimberley

De lesinhoud was onduidelijk beschreven, formules werden niet tot nauwelijks uitgelegd. Vroeg je wat aan de docent kwam die er niet op terug en ook via de klantenservice het geprobeerd. De drills... De lesinhoud was onduidelijk beschreven, formules werden niet tot nauwelijks uitgelegd. Vroeg je wat aan de docent kwam die er niet op terug en ook via de klantenservice het geprobeerd. De drills zaten vol met fouten en de examens vroegen ze naar dingen wat nergens in terug kwam.

Wat een vreselijke opleiding. In de praktijk heb ik nergens mee te maken. Laat een opleiding aub beter aansluiten bij de praktijk!

Was online en sloot niet aan op mijn huidige werkzaamheden

De oefen vragen zijn heel anders dan de vragen die je krijgt op het examen. De opleiding heeft wel impact op mijn privé. Je bent er nog wel een tijd mee bezig.

De vraag over docent en locatie is niet relevant aangezien het een on-line opleiding betrof die ik thuis heb gedaan.

Joannes Theodorus Antoniu

Er kwamen bij het oefenen van het examen geen casussen naar voren die wel bij het examen van toepassing waren. Opzet van de opleiding is goed.

Kelly

Het lesmateriaal is heel langdradig geschreven. Het is goed om uitgebreid te zijn, maar als de lesstof kort en bondig opgeschreven zou worden dan blijft de stof vele malen beter hangen.

De online leeromgeving vond ik prettig om mee te werken, alhoewel je wel steeds dezelfde vragen kreeg, waardoor je uiteindelijk de antwoorden wist zonder dat je de vraag hoefde te lezen.... De online leeromgeving vond ik prettig om mee te werken, alhoewel je wel steeds dezelfde vragen kreeg, waardoor je uiteindelijk de antwoorden wist zonder dat je de vraag hoefde te lezen. Berekeningen werden niet behandeld, wat ik best slecht vind, omdat je zonder die berekeningen het examen heel waarschijnlijk niet gaat halen. Over de docenten kan ik niets zeggen, omdat ik daar niet mee te maken heb gehad. Ik heb daarvoor 2,5 sterren gegeven.