NIBE-SVV

Marcel

Volgde de opleiding middels e-learning. De online leeromgeving spreekt voor zich, deze is zeer duidelijk en overzichtelijk. Ik heb een paar keer een vraag gesteld aan de betreffende docent en ook... Volgde de opleiding middels e-learning. De online leeromgeving spreekt voor zich, deze is zeer duidelijk en overzichtelijk. Ik heb een paar keer een vraag gesteld aan de betreffende docent en ook cragen vanuit de opleiding beantwoord en deze ingeleverd maar nooit feedback gehad.

Het voordeel van e-learning is dat je de opleiding kunt volgen waar en wanneer je wilt. Laptop openen en starten maar. Een groot voordeel.

Jacobus Carharina

Ik kan docenten en locatie niet beoordelen omdat ik daar gen gebruik van heb gemaakt

Heldere site. Perfecte online toepassing voor de leeromgeving.
Online opleiding gedaan, geen ervaring met docenten.

Ton

Dit is een uitzonderlijke situatie dus lastig te evalueren. Voor mij is het een voorbereiding naar een nieuw vakgebied dus er is geen aansluiting met mijn beroepspraktijk. Ik heb geen docent... Dit is een uitzonderlijke situatie dus lastig te evalueren. Voor mij is het een voorbereiding naar een nieuw vakgebied dus er is geen aansluiting met mijn beroepspraktijk. Ik heb geen docent gesproken en ben niet op locatie geweest. Ook geen virtual classroom gedaan.
Ik vond de opleiding erg interessant maar wel moeilijk zonder mede-studenten en klassikaal les. Met name de berekeningen waren soms lastig te herleiden. Stof was verder helder en goed weergegeven.

Het heeft mij heel veel tijd gekost om dit af te ronden. Ik vond het heel erg leerzaam, maar het kostte mij heel veel energie. En ik las dat het niet eens verplicht is in mijn functie om dit te... Het heeft mij heel veel tijd gekost om dit af te ronden. Ik vond het heel erg leerzaam, maar het kostte mij heel veel energie. En ik las dat het niet eens verplicht is in mijn functie om dit te doen. Ik doe er in feite ook helemaal niks mee in de praktijk. Advies van Consumptief Krediet gaat allemaal achter de schermen. Maar op aanraden van mijn manager heb ik dit wel gedaan, anders staat het bolletjes bij ons niet op 'groen'.

Ik heb een gemiddeld cijfer gegeven omdat ik de training (nog) niet online bekeken heb. Ik heb alleen het boek bestudeerd. IK vond het boek erg duidelijk en heel uitnodigend. Is iets om in de... Ik heb een gemiddeld cijfer gegeven omdat ik de training (nog) niet online bekeken heb. Ik heb alleen het boek bestudeerd. IK vond het boek erg duidelijk en heel uitnodigend. Is iets om in de toekomst ook te doen met een eventuele verdiepingscursus. Wegens omstandigheden - onder andere corona - heb ik mij nog niet aangemeld voor het examen. Bij deze laat ik u weten het zeer op prijs te stellen als ik nog examen kan doen voor deze cursus.

Clemens

Met de docent heb ik 1x mailcontact gehad. Hij reageerde snel en duidelijk.
De lesmaterialen zijn perfect. Van de memotrainer leer ik veel en dat is een prettige manier om kennis te vergaren.

Jeroen Johannes Maria

Goed om weer een update te ontvangen en getriggerd te worden bepaalde nieuwssites te lezen. Op onderdelen is er wel sprake van doublures in de lesstof.

Janny

Goede opleiding. Aangegeven tijdbesteding niet realistisch gezien ook de video's die in het lesmateriaal zaten. Eindtoets was wel heel erg gedetailleerd (meer begrijpend lezen, dan begrijpen van de... Goede opleiding. Aangegeven tijdbesteding niet realistisch gezien ook de video's die in het lesmateriaal zaten. Eindtoets was wel heel erg gedetailleerd (meer begrijpend lezen, dan begrijpen van de materie.

Jacob Arie

Via Econnect de opleiding volgen is voor mij perfect. Ben erg tevreden over deze manier van cursus volgen. Handig de oefentoetsen. Duidelijk systeem, ook voor het boeken van examens. Ook mooi dat de... Via Econnect de opleiding volgen is voor mij perfect. Ben erg tevreden over deze manier van cursus volgen. Handig de oefentoetsen. Duidelijk systeem, ook voor het boeken van examens. Ook mooi dat de resultaten vermeld staan. Het motiveert ook te leren op deze manier.