NIBE-SVV

Anneke

Inhoudelijk goed. Vera weet op een boeiende manier de kennis over te brengen. Goede afwisseling theorie en praktijk. In de middag iets teveel tijd voor de extra casus. Daar had wat meer vaart in... Inhoudelijk goed. Vera weet op een boeiende manier de kennis over te brengen. Goede afwisseling theorie en praktijk. In de middag iets teveel tijd voor de extra casus. Daar had wat meer vaart in mogen zitten. Online ging boven verwachting. Er was toch een actieve bijdrage vanuit de groep.

Maria

De lesinhoud sluit niet goed aan bij de examenvragen. De oefenvragen zijn veel te eenvoudig. Je doet er goed aan om oefenvragen van ander opleidingen te oefenen anders sta je voor verassingen:(

Jacob Johannes

De eerste 2 vragen kan ik niet beantwoorden omdat ze nvt zijn. Ik mis deze keuze. Ondanks dat veel bekend was toch een pittige opleiding door een breed spectrum aan onderwerpen. Moest even wennen... De eerste 2 vragen kan ik niet beantwoorden omdat ze nvt zijn. Ik mis deze keuze. Ondanks dat veel bekend was toch een pittige opleiding door een breed spectrum aan onderwerpen. Moest even wennen aan de onderwijs nieuwe stijl, maar vond het goed. Hand wel wat addendums verwacht op onderwerpen. sommige vragen verrassend bij de training en niet terug te vinden in de tekst. Zelf op het examen nog verrassingen. Dat houd je echter wel scherm. ook in de praktijk veranderen zaken. Had wellicht iets meer op gewezen kunnen worden.

Maurice

Weinig geleerd, er werd vrijwel niets gedoceerd, alleen interactie met de groep. Totaal niet bevredigend. Boeken en internetartikelen waar je weinig aan hebt. Eindopdracht betrof advies aan je eigen... Weinig geleerd, er werd vrijwel niets gedoceerd, alleen interactie met de groep. Totaal niet bevredigend. Boeken en internetartikelen waar je weinig aan hebt. Eindopdracht betrof advies aan je eigen bedrijf over hoe data warehouse te verbeteren
Beetje ambitieus voor het niveau van de opleiding te duur. Spijt van mijn keuze. Zal dit ook uitdragen.

Richard

De docent, daar was echt he-le-maal niets op aan te merken.
Prima vent, leuke verhalen, goede stof en interactie was prima.

De locatie en vooral faciliteiten eigenlijk alles wel. De docent, daar was echt he-le-maal niets op aan te merken.
Prima vent, leuke verhalen, goede stof en interactie was prima.

De locatie en vooral faciliteiten eigenlijk alles wel.
Wellicht door Corona, maar er waren ook geen alternatieven.
Er was geen koffie, geen thee, geen lunch.
Biedt dan een alternatief.
Om de hoek zit een station Eindhoven waar alles voorhanden is, regel dan vouchers.
Dat was toen ook allemaal open.

Henri

Ik heb alleen online het boek bestudeerd. ik heb gemerkt dat dit net aan voldoende was voor het diploma, want ik kreeg op het examen vragen over hoe een adviseur met een wft basis diploma zou... Ik heb alleen online het boek bestudeerd. ik heb gemerkt dat dit net aan voldoende was voor het diploma, want ik kreeg op het examen vragen over hoe een adviseur met een wft basis diploma zou moeten reageren bij diverse klantvragen. Dat ben ik in het boek niet tegen gekomen dus dat was even schakelen . Ik heb geen contact gehad met de docent. was niet nodig. blij dat ik het heb gehaald.

Inge

Ik heb inmiddels meerdere PE's gedaan via NIBE-SVV, maar mijn ervaring is telkens dat vanuit de online leeromgeving uiteindelijk telkens dezelfde vragen en antwoorden terug komen, waardoor je een... Ik heb inmiddels meerdere PE's gedaan via NIBE-SVV, maar mijn ervaring is telkens dat vanuit de online leeromgeving uiteindelijk telkens dezelfde vragen en antwoorden terug komen, waardoor je een score kan halen van 100%, maar als je werkelijk examen doet, zijn de vragen totaal anders. Veel meer op data of getallen. Mogelijk kan NIBE-SVV de inhoud van de oefenexamens aanpassen op hoe de vraagstelling op de werkelijke examens is.