NIBE-SVV

Alice

Geen mening over locatie etc, alleen een e learning gedaan
wel goed meegedacht door NIBE SVV nav Corona

Ik heb de les online moeten volgen en heb geen docent gezien. Online heb ik dit op de thuis locatie gedaan. Een groot deel van de gevolgde opleiding sluit niet aan op mijn praktijk. Zo was er een... Ik heb de les online moeten volgen en heb geen docent gezien. Online heb ik dit op de thuis locatie gedaan. Een groot deel van de gevolgde opleiding sluit niet aan op mijn praktijk. Zo was er een groot artikel over Crypoto-valuta. Goed om te weten, maar wij doen daar in onze werkzaamheden niets mee.

Vincent

Sorry, maar vond het echt een opleiding die voor mijn dagelijkse werk helemaal niets toevoegt. Heeft me erg veel kostbare tijd gekost en heb er niets aan.

Het lesmateriaal was niet op papier beschikbaar. Dat vond ik een groot minpunt.

Marcel

Zoals vaker bevat de oefenstof weer een of meerdere foutjes. Jammer.

De docenten kan ik niet beoordelen omdat ik de opleiding online heb gedaan. Het onderdeel ‘verzekeren van aansprakelijkheidsrisico’s ‘ vind ik persoonlijk niet diepgaand genoeg en viel mij daardoor... De docenten kan ik niet beoordelen omdat ik de opleiding online heb gedaan. Het onderdeel ‘verzekeren van aansprakelijkheidsrisico’s ‘ vind ik persoonlijk niet diepgaand genoeg en viel mij daardoor tegen. Ik heb niet het gevoel gehad dat ik door dit onderdeel iets heb bijgeleerd en dat had ik wel verwacht. Van het onderdeel juridische aspecten van het aansprakelijkheidsrisico’s heb ik gelukkig wel veel geleerd, dit was helemaal nieuw voor mij en dus een mooie uitdaging. Beide onderdelen met succes afgerond!

Ailko

Ik heb mij na de 2e bijeenkomst afgemeld ivm het corona virus en de maatregelen waarbij de scholen gesloten werden. Op dat moment was het volgen van de cursus via een online leeromgeving niet... Ik heb mij na de 2e bijeenkomst afgemeld ivm het corona virus en de maatregelen waarbij de scholen gesloten werden. Op dat moment was het volgen van de cursus via een online leeromgeving niet mogelijk. Ik ben zeer ontevreden over dit opleidingsinstituut en de wijze waarop er geen alternatieve leeromgeving werd aangeboden/ de fysieke lessen gewoon werden voortgezet.

Judith

Ik ben nog bezig met de opleiding maar krijg in het geheel geen respons. Open oefenvragen worden niet beoordeeld en vragen aan de docent niet beantwoord. Ik volg de online opleiding.

Opleiding sluit absoluut niet meer aan bij de praktijk, beetje jammer. Steeds vaker meer particulier gericht, houdt ik me niet mee bezig. Docenten en locaties kan ik niet beoordelen.

Petronella Wilhelmina Hendrika

Docent: n.v.t.
lesinhoud: voor 75% niet van toepassing op mijn dagelijkse werk (gaat veel te ver. Bij bank alleen standaard producten). Gaat dus veel te ver. Jammer van de tijd.