NIBE-SVV

Opleiding is online gevolgd. Ik heb geen gebruik gemaakt van de docenten, voorzieningen en locaties dus kan hier geen oordeel over geven. Opleiding sluit goed aan bij mijn dagelijkse werkzaamheden.

Heidie Johanna Margaretha

Ik heb geen enkel idee waarom ik als FA-A adviseur deze opleiding dien te doen. Dit heeft totaal niets te maken met de dagelijkse werkzaamheden die ik verricht

Tijdbesteding staat niet in verhouding tot toegevoegde waarde in de praktijk. Onlineomgeving en afronding niet erg efficiënt.

Ik heb de thuisstudie gedaan. Ik was wel blij dat ondanks de lockdown het examencentre open bleef.

Tanja Bettina Josephina

Cursus sluit niet aan bij praktijk. Veel te omslachtige tekst.

Patricia

De inhoud was uitgebreid, actueel en verwees naar de lokale praktijk. Soms vond ik het een beetje te theoretisch en miste ik meer echte voorbeelden. De online leeromgeving is gebruiksvriendelijk... De inhoud was uitgebreid, actueel en verwees naar de lokale praktijk. Soms vond ik het een beetje te theoretisch en miste ik meer echte voorbeelden. De online leeromgeving is gebruiksvriendelijk maar miste het dynamische deel met klasgenoten en docent.
De instructeur reageerde altijd op tijd op mijn vragen, maar hielp niet veel bij het studeren voor het examen.
De optie om zo vaak examenvragen af te nemen als nodig is, helpt het leerproces, maar komt niet overeen met veel van de vragen in de echte test.

De lesinhoud sluit niet goed aan bij de moduleopdrachten. Waardoor je naast het doornemen van de lesstof ook op google nog info opzoekt en doorneemt om de moduleopdrachten te kunnen maken.... De lesinhoud sluit niet goed aan bij de moduleopdrachten. Waardoor je naast het doornemen van de lesstof ook op google nog info opzoekt en doorneemt om de moduleopdrachten te kunnen maken. Lesinhoud wordt ook bij verschillende lessen dubbel besproken. Docenten zijn goed, maar weten niet allemaal om te gaan met online lesgeven. Locatie was thuis. Op locatie is prettiger voor fysiek contact, maar in deze tijd kan dat helaas niet. Thuis was ook goed, als de verbinding goed was. Ik heb wel heel veel geleerd van deze opleiding en hoop een aantal zaken in de praktijk te kunnen brengen.

Inge

Ik heb inmiddels meerdere PE's gedaan via NIBE-SVV, maar mijn ervaring is telkens dat vanuit de online leeromgeving uiteindelijk telkens dezelfde vragen en antwoorden terug komen, waardoor je een... Ik heb inmiddels meerdere PE's gedaan via NIBE-SVV, maar mijn ervaring is telkens dat vanuit de online leeromgeving uiteindelijk telkens dezelfde vragen en antwoorden terug komen, waardoor je een score kan halen van 100%, maar als je werkelijk examen doet, zijn de vragen totaal anders. Veel meer op data of getallen. Mogelijk kan NIBE-SVV de inhoud van de oefenexamens aanpassen op hoe de vraagstelling op de werkelijke examens is.