NIBE-SVV

Jos

Prima manier om de actualiteiten onder aandacht te brengen

Walter

Het boek is duidelijk en daar kon ik prima mee overweg. Het digitaal oefenen op onderwerp, vond ik heel fijn. Daardoor kon ik goed focussen op de zaken die niet meteen goed gingen. Dat werkte voor... Het boek is duidelijk en daar kon ik prima mee overweg. Het digitaal oefenen op onderwerp, vond ik heel fijn. Daardoor kon ik goed focussen op de zaken die niet meteen goed gingen. Dat werkte voor mij heel fijn.

Ik vond de oefenexamens behoorlijk afwijken van de oefenvragen in de MemoTrainer. Dat vond ik vreemd, zeker omdat je dan examenvragen nog nooit hebt gezien. Dan bedoel ik niet precies de vraag, maar het soort vraag wat er gesteld kan worden. Daarnaast ben ik diverse inhoudelijke fouten tegengekomen. Dat is heel lastig werkbaar, ook om te vertrouwen op alles wat je daarna krijgt. Nu kan dat gebeuren, maar de opvolging na het aankaarten daarvan vond ik heel slecht. Gewoon geen reactie. Pas na het apart mailen daarover keeg ik reactie, maar nog steeds niet heel adequaat en het duurde allemaal erg lang. Zeer onwenselijk als je een examen wilt plannen of zelfs al hebt gepland.

Een collega van mij had ook een leeromgeving met oefenexamens via Hoffelijk. Ik moet zeggen dat die oefenexamens een beter voorbereiding zijn op de het echte examen. Er zaten vragen in die bijna 1 op 1 hetzelfde waren. Dat is dus een hele goede oefening om het soort vragen eigen te maken.

Geen contact gehad met de docent, dus hier kan ik geen oordeel over geven. Tijdens het examen kwam ik toch wel veel dingen tegen die ik niet bij de MemoTraining ben tegengekomen en ook niet bij het... Geen contact gehad met de docent, dus hier kan ik geen oordeel over geven. Tijdens het examen kwam ik toch wel veel dingen tegen die ik niet bij de MemoTraining ben tegengekomen en ook niet bij het oefenexamen, sowieso vond ik dat er wel meer vragen mochten zijn en misschien ook 1 of 2 extra oefenexamens. Ik heb mijn WFT Zorg destijds behaald via Dukers & Baelemans en heb het idee dat ik via hun elearning een betere voorbereiding heb gehad. Ook hun oefenexamens leken veel meer op het daadwerkelijke examen (wat betreft het hele ontwerp/opbouw en dergelijke).

Lesmateriaal is prima, de begeleiding door de docent is nihil! Heb een vraag gesteld via de chat maar nooit een reactie ontvangen. Met de vorige module idem dito, en van collega’s hoor ik hetzelfde

Goed om weer helemaal "bijgepraat" te zijn op ons vakgebied. Bij zo'n brede aanpak zijn er altijd onderwerpen die je meer of minder aanspreken. Heel goed en nieuw voor mij was het onderwerp... Goed om weer helemaal "bijgepraat" te zijn op ons vakgebied. Bij zo'n brede aanpak zijn er altijd onderwerpen die je meer of minder aanspreken. Heel goed en nieuw voor mij was het onderwerp sustainability in relatie tot compliance. Wat ik minder prettig vond waren de vele linkjes naar artikelen en filmpjes in de lesstof. Persoonlijk heb ik liever één "reader" met alle lesstof daarin integraal opgenomen.

Mike

Intensieve en interessante opleiding. Inclusief leuke klasgenoten en een docent met humor. Dat maakt het allemaal goed te doen.

Op een aangenaam tempo werd de stof doorgenomen. De cursus zorgde voor een positieve bijdrage in mijn dagelijkse werk.