NIBE-SVV

Harriët

Interessante materie, leuke en leerzame filmpjes

Martine

Zit goed in elkaar.
Duidelijke lesstof.
Memotrainer werkt goed.
Kortom een aanrader

Jamie

Leuke docent die veel kan vertellen over de verschillende aspecten van het vak

Michael

Ik vond de docent een zeer prettige man die duidelijk lesgaf. Een leuke man om naar te luisteren.

Hans

Zeer interessante stof met mooie actualiteit erin verweven

Bovenstaand niet van toepassing. Heb de e-learning online doorgelopen

Over het geheel genomen een leuke opleiding, heb wel wat geleerd. Wat mij betreft had de opleiding ook in wat minder tijd gekund, bijvoorbeeld 3 dagen (of misschien zelfs 2) in plaats van 4, dan had... Over het geheel genomen een leuke opleiding, heb wel wat geleerd. Wat mij betreft had de opleiding ook in wat minder tijd gekund, bijvoorbeeld 3 dagen (of misschien zelfs 2) in plaats van 4, dan had ik er net zoveel van geleerd. Sluit goed aan op de praktijk maar de stof had wat mij betreft nog net iets meer vanuit de schadebehandelaar (ipv de arbeidsdeskundige) kunnen worden bekeken. Ik vind de online lessen erg fijn, want dat scheelt reistijd.

Theo

Goede uitleg, goede bruikbare voorbeelden ondanks het brede aandachtsgebied. Fijn dat het in deze tijden ook toch nog live kon. De éénmalige digitale dag was goed geregeld

Henrico

Ik heb geen direct contact met docenten gehad. Het lesmateriaal is duidelijk en de New Spring app is heel effectief. De locatie van het examen was goed en het examen zelf was duidelijk.

De esma opleiding die ik heb gevolgd was een zelfstudie