NIBE-SVV

Weinig praktijkgericht, wat ik me uberhaupt nog kan herinneren van deze cursus.

Matig. Online omgeving is niet duidelijk. Er dient een moduleopdracht te worden gemaakt. De tekst die daarvoor gelezen dient te worden, sluit niet aan bij de opdracht.
Er wordt wel snel...
Er wordt wel snel gereageerd door docenten. Indien er behoefte aan is, is er goede ondersteuning.

Everhardus Bernardus Maria

De lesstof sluit niet aan bij mijn huidige werkzaamheden/functie. Het programma is geschikt voor DSI/beleggingsspecialisten maar niet voor functie waar het puur om advies gaat qua beleggingsconcepten.

Kelly

Volledig online gevolgd, dus geen docent. De inhoud sloot niet aan bij mijn functie op dat moment. Opleiding is veel uitgebreider, veel lesstof had ik voor mijn functie destijds niet nodig. Jammer... Volledig online gevolgd, dus geen docent. De inhoud sloot niet aan bij mijn functie op dat moment. Opleiding is veel uitgebreider, veel lesstof had ik voor mijn functie destijds niet nodig. Jammer dat je dat zo'n verplichte opleiding moet doen terwijl je er in de praktijk niet echt gebruik van hoeft te maken.

Hoi Kelly,
Hoi Kelly,
Bedankt voor je feedback! Hier kunnen we zeker wat mee en we bespreken je punten tijdens de evaluatie van de opleiding. We hopen dat je ondanks de uitgebreide lesstof veel hebt kunnen leren.

John

Met docenten geen contact gehad en in mijn dagelijkse praktijk als Financieel Adviseur met specialisme gaat de cursus veel te diep. De behandelde materie komt nauwelijks voor in mijn dagelijkse... Met docenten geen contact gehad en in mijn dagelijkse praktijk als Financieel Adviseur met specialisme gaat de cursus veel te diep. De behandelde materie komt nauwelijks voor in mijn dagelijkse praktijk met uitzondering van CDD.

Beste John,
Beste John,
Wat goed dat je feedback voor ons achterlaat. Dit is voor ons waardevolle informatie. Jammer om te lezen dat de cursus niet aan je verwachtingen voldeed. We hopen ondanks dat je veel hebt kunnen leren.
NIBE-SVV

Toetsvragen slaan nergens op en al helemaal niet gezien de werkzaamheden die wij op een bank uitvoeren. Daarom geef ik een hele slechte beoordeling, wat ik normaal niet zo snel doe. De stof is... Toetsvragen slaan nergens op en al helemaal niet gezien de werkzaamheden die wij op een bank uitvoeren. Daarom geef ik een hele slechte beoordeling, wat ik normaal niet zo snel doe. De stof is verder wil interessant, maar gaat ook te ver.

Beste student,
Bedankt voor je reactie, we nemen je punten zeker mee tijdens het evalueren van de opleiding. Graag komen we in contact om je feedback persoonlijk te bespreken. Je hoort van ons!...
Beste student,

Francesco

Opleiding sluit helemaal niet aan bij mijn praktijk

Beste Francesco,
Beste Francesco,
Bedankt voor je reactie. Wat jammer om te lezen dat de opleiding niet aansluit bij jou in de praktijk. Graag komen we in contact om je feedback inhoudelijk te bespreken. Je hoort van ons.

Ellen

Als financieel adviseur A heb ik niet te maken met beleggingsinhoudelijke vragen. sterker nog ik mag daar niet over zeggen. Ik vond de opleiding ook te veel gaan voor mijn functie.

Lubertus

Het was wat mij betreft een zinloze opleiding die nauwelijks aansluit bij mijn beroepspraktijk. Gaat ook veel te ver en te diep in op de materie. Gemiste kans en jammer van mijn tijd :-(