NIBE-SVV

De inhoud van de E-learning komt niet overeen met datgene wat je in de praktijk tegenkomt.

Debby

Ver van mijn bed show. Als financieel adviseur, adviseer je alleen standaardportefeuilles.

Geen fysieke of online training gehad, dus geen docent/ voorziening/locatie te beoordelen. Alleen zelfstudie van een opleiding die veel tijd kost en niet in de praktijk toepasbaar is voor mij. De... Geen fysieke of online training gehad, dus geen docent/ voorziening/locatie te beoordelen. Alleen zelfstudie van een opleiding die veel tijd kost en niet in de praktijk toepasbaar is voor mij. De online leeromgeving was in orde.
de halve sterren zijn verplicht, maar was eigenlijk 0

Ik doe geen advies geven in beleggen, de opleiding heeft veel te veel diepgang voor de taken die ik uitvoer in mijn werkzaamheden. Hypotheken met beleggingscomponent, worden door een apart team... Ik doe geen advies geven in beleggen, de opleiding heeft veel te veel diepgang voor de taken die ik uitvoer in mijn werkzaamheden. Hypotheken met beleggingscomponent, worden door een apart team behandeld binnen de Rabobank. Beleggingen in bestaande lijfrente/kapitaal polissen worden door een apart team behandeld. Over deze producten mogen we niet over adviseren, en we geven ook geen advies. De diepgang van de cursus sluit niet aan bij praktijk bij het uitoefenen van mijn functie. We mogen niks bespreken met de klant, alleen maar doorverwijzen, als het bestaande producten betreft. Nieuwe beleggingsproducten verwijzen we naar de directe kanalen. Cursus totaal niet passend bij de werkzaamheden.

Deze opleiding had geen toegevoegde waarde voor mijn functie.

Anna Wilhelmina Antonia

De opleiding is volledig online, dus deze vragen sluiten niet goed aan.
Vervolgens sluit deze opleiding totaal niet aan bij de Rabobank functieprofielen, maar dat is denk ik een andere discussie.

Ik heb opleiding online gedaan en voegt niets toe aan mijn dadelijkse werkzaamheden als financieel adviseur

Deze opleiding past totaal niet bij het werk dat ik doe. de stof gaat vele malen te ver. docenten heb ik niet geraadpleegd dus dat is niet bekend bij mij en de opleiding is thuis gevolgd, dus... Deze opleiding past totaal niet bij het werk dat ik doe. de stof gaat vele malen te ver. docenten heb ik niet geraadpleegd dus dat is niet bekend bij mij en de opleiding is thuis gevolgd, dus locatie en voorzieningen zijn nvt.

Annemieke

Wat een onzinnige opleiding als FA-A adviseur. Deze theorie heeft werkelijk niks met de praktijk te maken.
Kost je veel tijd en waarvoor? Waardeloos.