NIBE-SVV

Alexander Johannes Franciscus Maurice

Helemaal geen toegevoegde waarde. Ik krijg het gevoel dat dit er verplicht doorgeduwd werd en het ons niets oplevert. Opleiding was online dus zonder docenten.

Rismien

In examen komen vragen voor die niet is behandeld.

Angelique

De opleiding sluit totaal niet aan op hetgeen waarmee ik te maken heb in de dagelijkse praktijk. De opleiding is gemaakt voor beleggingsspecialisten en ik geen vanuit mijn functie alleen informatie... De opleiding sluit totaal niet aan op hetgeen waarmee ik te maken heb in de dagelijkse praktijk. De opleiding is gemaakt voor beleggingsspecialisten en ik geen vanuit mijn functie alleen informatie aan klanten. Er is geen middenweg tussen geen beleggingsadvies en compleet advies. Daardoor is het niveau van deze opleiding veel en veel te hoog. Zonde van mijn kostbare tijd.

De cursus was in een online omgeving en daarbij was het prima te doen.

Ger

De inhoud van de cursus sluit slecht aan op mijn werk als financieel adviseur. Het is echt iets voor beleggingsspecialisten.

Onduidelijke lesstof, veel teveel details, raakt de kern niet, kortom zonde van de tijd

Reactie NIBE-SVV:

Beste student,
Beste student,
Wat goed dat je feedback voor ons achterlaat. We vinden het jammer om te lezen dat de opleiding niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Graag komen we in contact om je feedback persoonlijk te bespreken, je hoort van ons!
NIBE-SVV

Henk

IK kan hier weer mee vooruit de eerst komende jaren

Marjan

Voor mijn functie vond ik deze opleiding veel te zwaar. Er komen dingen aan de orde wat in mijn functie en bij mijn weten niet voorkomt.

Emile René

Verplichte opleiding met kwalijk relevantie voor mijn dagelijkse praktijk

Weinig tot 0 toepasbaar op mijn werk en niet interessant