NIBE-SVV

Bert

Op zich een goed opgezette zeer uitgebreide cursus. het jammere is echter dat de inhoudt van de cursus op dit moment in minderde makte wordt gebruikt in mijn dagelijkse praktijk. Cursus is wel... Op zich een goed opgezette zeer uitgebreide cursus. het jammere is echter dat de inhoudt van de cursus op dit moment in minderde makte wordt gebruikt in mijn dagelijkse praktijk. Cursus is wel leerzaam.

Tim

IK heb zelf geen ervaring gehad met een docent en heb alles online gevolgd. Niet alles van wat ik heb geleerd zal ook direct van nut zijn in de spreekkamer met klanten. Ik vindt het wel fijn dat ik... IK heb zelf geen ervaring gehad met een docent en heb alles online gevolgd. Niet alles van wat ik heb geleerd zal ook direct van nut zijn in de spreekkamer met klanten. Ik vindt het wel fijn dat ik mijn kennis op deze manier heb kunnen vergroten zodat ik meer achtergrond informatie heb bij bepaalde onderwerpen (zoals Fatca/CRS). Ook zijn er veel Financieel Adviseurs Wonen die momenteel geen of nauwelijks met beleggersrekeningen te maken hebben, voor hen zal ESMA een stuk minder toevoegen verwacht ik.

Marco

Ik vond het fijn dat je per hoofdstuk meegenomen werd en dat de oefenvragen goed aansloten. Dat gaf een eerlijk en duidelijk beeld van waar we je op dat moment stond. De online versie werkte bij mij... Ik vond het fijn dat je per hoofdstuk meegenomen werd en dat de oefenvragen goed aansloten. Dat gaf een eerlijk en duidelijk beeld van waar we je op dat moment stond. De online versie werkte bij mij goed en prettig. Je was zelf in charge en dat was prettig. Blij met het resultaat en de verdieping qua kennis en wet-en regelgeving. Als RGA ingeschreven en als directeur van Incomfort Assuradeuren enorm blij met deze opleiding. Een must voor iedere volnacht. Groet, Marco Pos

Zeer technisch en weinig overlap met daadwerkelijke werkzaamheden

Jacqueline

Ik vind het examen niet aansluiten op de oefenstof die ter beschikking wordt gesteld.

Jos

Best wel pittig om alle afkortingen en lesstof tot je te nemen als je er tegenwoordig niet meer dagelijks mee te maken hebt.

Goede online training die behoorlijk aansluit bij de praktijk