NIBE-SVV

Jacqueline

Ik vind het examen niet aansluiten op de oefenstof die ter beschikking wordt gesteld.

Jos

Best wel pittig om alle afkortingen en lesstof tot je te nemen als je er tegenwoordig niet meer dagelijks mee te maken hebt.

Goede online training die behoorlijk aansluit bij de praktijk

De opleiding was pittig voor een FA adviseur, vandaar dat wij als team dachten dat hij verkeerd aan onze functie was gekoppeld. Met veel doorzettingsvermogen, uiteindelijk de eindstreep behaald!... De opleiding was pittig voor een FA adviseur, vandaar dat wij als team dachten dat hij verkeerd aan onze functie was gekoppeld. Met veel doorzettingsvermogen, uiteindelijk de eindstreep behaald! Maar dat staat uiteraard los van de docent en de opleiding zelf.

Jos

Dagelijks doe ik praktijkervaring op en dat maakt het makkelijker om deze opleiding te volgen. Even de puntjes weer op de 'i' zetten houd je scherp in je vak.

Ik vond de lesinhoud diepgaand en veel. De inhoud sluit niet volledig aan op mijn dagelijkse praktijk. Als achtergrond informatie was de cursus nuttig.

Johannes Henricus Willibrord

Lesmateriaal en oefenopgaven sluiten niet helemaal aan op de examenopzet. Een belangrijk deel van het examenresultaat wordt behaald met uitwerken van oefenopgaven tav de adviespraktijk. In het... Lesmateriaal en oefenopgaven sluiten niet helemaal aan op de examenopzet. Een belangrijk deel van het examenresultaat wordt behaald met uitwerken van oefenopgaven tav de adviespraktijk. In het lesmateriaal en opgaven wordt daar beperkt aandacht aan besteed.

De lesstof was interessant. Alleen gebruik ik het in mijn beroepspraktijk steeds minder omdat het afsluiten van beleggingsproducten steeds meer execution only gaat.