Stephanie

Ik vond dat de lesstof totaal niet aansluit op de e-learning en het examen. Het is onwijs jammer dat Lindenhaeghe deze opleidingen niet meer aanbiedt.

Beste Stephanie,
Beste Stephanie,
Bedankt voor je feedback, dit is is voor ons erg waardevolle informatie. We nemen je punten mee tijdens het evalueren van de opleiding. Graag komen we met je in contact om de punten persoonlijk te bespreken. Je hoort van ons!

Henk

Voldoende lesstof. Geen docent nodig gehad. Examen sloot niet helemaal aan op lesstof. Examenlocatie uitstekend.

Beste Henk,
Beste Henk,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om feedback voor ons achter te laten. We zullen je punten intern bespreken tijdens het evalueren van de opleiding. Fijn om te lezen dat de examen locatie goed in de smaak is gevallen. Wij gaan aan de slag met je feedback, nogmaals bedankt.
NIBE-SVV

Vervelende organisatie (zeker de klantenservice meneer waar ik contact mee had). Onduidelijke informatievoorziening en verschrikkelijk geschreven boek(en). Studeren kan zoveel... Vervelende organisatie (zeker de klantenservice meneer waar ik contact mee had). Onduidelijke informatievoorziening en verschrikkelijk geschreven boek(en). Studeren kan zoveel leuker/makkelijker/efficiënter kunnen zijn als de kwaliteit van het materiaal en hulpmiddelen beter/vriendelijker zou zijn. En niet zou worden uitgevoerd door een bedorven organisatie (NIBE-SVV & NCOI)

Over de beoordeling: ik heb geen docent gezien/gehoord/nodig gehad, zouden best prima kunnen zijn, geen idee.

Beste student,
Wat goed dat je waardevolle feedback voor ons achterlaat. We zullen dit intern neerleggen om naar te laten kijken. Jammer om te lezen dat je een minder fijne ervaring hebt gehad met ons. Graag komen we in contact met je om te punten persoonlijk door te nemen. Je hoort van ons!

Ghislaine

Kreeg in eerste instantie late reactie op een vraag. leeromgeving niet heel duidelijk. aanvragen benodigdheden ook niet heel duidelijk (bv papieren versie van online boek)

Beste Ghislaine,
Beste Ghislaine,
Bedankt voor je feedback, wij zullen je punten meenemen tijdens het evalueren van de cursus. Jammer om te lezen dat je een aantal zaken als onduidelijk hebt ervaren, wij gaan hiermee aan de slag. We hopen dat je veel hebt kunnen leren!
NIBE-SVV

De balimedewerker mag wel wat vriendelijker zijn bij binnenkomst

Beste student,
Goed dat je feedback voor ons achterlaat. We zullen dit zeker doorgeven. We hopen dat je een leerzame dag hebt gehad.

Thijs

Ik heb via meerdere wegen mijn ervaringen met NIBE proberen te delen, via collega's die dezelfde opleiding nu een paar maanden later volgen blijkt dat er niets is veranderd.
Vorig jaar deed ik...
Vorig jaar deed ik Wft Basis, prima te doen. Dit jaar heb ik Wft hypothecair krediet afgerond. Ik heb gigantisch veel eigen onderzoek moeten doen om enigszins in de buurt te komen van dat wat er tijdens het examen gevraagd wordt. Ik heb extra uitleg aan moeten schaffen over de noodzakelijke berekeningen. Volgens mij zou de aangeboden opleiding genoeg moeten zijn om het examen mee te kunnen halen, dat is niet mogelijk. De lesstof schiet tekort, de e-learning vraagt maar 60% van wat je moet kennen en er staan ontzettend veel fouten in. Dat iets niet lekker kan lopen, prima, kan gebeuren. Maar als er dan feedback over gegeven wordt en daar wordt vervolgens helemaal niets mee gedaan dan ben ik er klaar mee.

Daarnaast vond ik het vreselijk om te horen dat mijn begeleider tijdens mijn traject overleden was. Wat blijkt? Diezelfde begeleider wordt bij nieuwe mensen toegewezen als begeleider. Hoe is het mogelijk? De kennis van de mensen aan wie ik om hulp heb gevraagd, medewerkers van NIBE met voor mij onbekende functie, is niet toereikend. Er komen te veel vage antwoorden terug. Vandaag de dag nog steeds bij mijn collega's. Die collega's van me komen dan bij mij om informatie te vragen over de lesstof. Het lijkt me dat m'n collega's de juiste informatie van jullie zouden moeten krijgen.

Ik hoop dat jullie in de toekomst zeer kritisch gaan kijken naar jullie aangeboden opleidingen. Kort samengevat: zorg voor volledige lesstof die past bij hoe de examenvragen gesteld worden. Zorg voor medewerkers met kennis van zaken. En lees je eigen e-learning meerdere keren na om fouten eruit te halen. Alvast dank.

Beste Thijs,
Beste Thijs,
Allereerst bedankt voor het achterlaten van je feedback. Voor ons is dit waardevolle informatie waardoor we kunnen verbeteren. We nemen je feedback mee tijdens de evaluatie van de opleiding. We vinden het jammer om te lezen dat de opleidingen niet aan je verwachtingen voldeed. Je studiebegeleider gaat je feedback evalueren en zal graag contact met je opnemen om je punten persoonlijk te bespreken.

Timo

De inhoud was goed, overzichtelijk, en leuk om te lezen. De docent heb ik zelf geen contact mee gehad, want ik had geen vragen inzake de materie. Al met al een prima opleiding om up to date te... De inhoud was goed, overzichtelijk, en leuk om te lezen. De docent heb ik zelf geen contact mee gehad, want ik had geen vragen inzake de materie. Al met al een prima opleiding om up to date te blijven.

De vraagstelling in de oefenexamens komt niet overeen met de vraagstelling op het 'echte' examen. Dit geeft verwarring omdat je een bepaalde vraagstelling geoefend hebt.

Bewustwording van de noodzakelijke competenties tijdens een gesprek met klant

Deskundige docenten, Verschillende locaties (niet elke locatie even geschikt, mede vanwege corona),