NIBE-SVV

Ik heb geen gebruik gemaakt van de docent maar het is wel een prettig idee dat je desgewenst vragen kan stellen. De inhoud van de stof sluit goed aan op de praktijk al vond ik het wel jammer dat er... Ik heb geen gebruik gemaakt van de docent maar het is wel een prettig idee dat je desgewenst vragen kan stellen. De inhoud van de stof sluit goed aan op de praktijk al vond ik het wel jammer dat er geen oefen-eindtoets was en dat je eenmaal gemaakte vragen niet opnieuw blanco kon maken om opnieuw te oefenen. Ondanks deze puntjes wel een aan te raden opleiding!

Frank

Iedere cyclus wordt het detailniveau dieper. Heeft weinig toepassing meer met de dagelijkse praktijk om op dit detailniveau vragen te stellen. De vraag is of ons dit nu helpt betere adviseurs te... Iedere cyclus wordt het detailniveau dieper. Heeft weinig toepassing meer met de dagelijkse praktijk om op dit detailniveau vragen te stellen. De vraag is of ons dit nu helpt betere adviseurs te worden. Ik durf de stelling aan om te zeggen dat dat niet het geval is. Helaas

Hans

Heb de opleiding als E learning gevolgd en geen gebruik van docenten hoeven te maken.

Brede opleiding. Goed dat er oefenexamens bij zaten, zodat je enigszins zicht kreeg op wat je tijdens een examen kan verwachten, zeker wat de adviesvragen betreft. Je moet wel erg veel (niet echt... Brede opleiding. Goed dat er oefenexamens bij zaten, zodat je enigszins zicht kreeg op wat je tijdens een examen kan verwachten, zeker wat de adviesvragen betreft. Je moet wel erg veel (niet echt belangrijke) feitjes weten, die je normaliter gewoon op zou zoeken.
Veel van geleerd en kan de opgedane kennis tijdens mijn werkzaamheden goed gebruiken. Studiemateriaal is handig naslagwerk.

Opbouw opleiding prima. heeft mij het gewenste resultaat opgeleverd.

De opzet van de e-learning is erg goed: gemak, inhoud, toetsvragen en voortgangsoverzicht. Een klassikale opleiding heeft wat mij betreft geen grote waarde meer als je op deze manier kan leren.

Theo

Geen contact gehad met docent dus kan daar geen oordeel over geven. Verder prima qua opzet en examenvoorbereiding. inhoudelijk goed en leesbaar weergegeven

Remco

Prima. Het daagde me als Compliance Professional geregeld uit doordat onderwerpen of items voor mij nieuw of nog niet zo bekend waren. Daarmee is het daadwerkelijk educatie.

Ik vind de gevolgde opleiding fijn, omdat de stof die ik kreeg aansluit op het tentamen en op de praktijk.

Jordi

Online gevolgd, geen contact met docenten nodig gehad.

Online gevolgd, geen contact met docenten nodig gehad.

Materie gaat dieper dan in klantcontacten, klanten die specifieker over high yield en of trackers praten zijn in algemeen meer doe het zelf beleggers die niet voor ons hoofdproduct (beheer) kiezen.