NIBE-SVV

De dagtraining werd goed gedaan, heel duidelijk. De opleiding werd gegeven bij ons op kantoor, prima locatie. Het heeft veel impact gehad op prive, zeer veel tijd erin moeten steken. Op dit moment... De dagtraining werd goed gedaan, heel duidelijk. De opleiding werd gegeven bij ons op kantoor, prima locatie. Het heeft veel impact gehad op prive, zeer veel tijd erin moeten steken. Op dit moment heeft de opleiding nog niks opgeleverd. Het examen was moeilijk en de tijd te kort. Bovendien waren er veel casussen wat niet mijn ding is.

Reactie NIBE-SVV:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Fijn te lezen dat je tevreden bent over de inhoud en verzorging van de training. Je hebt ook een aantal punten die niet helemaal hebben aangesloten... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Fijn te lezen dat je tevreden bent over de inhoud en verzorging van de training. Je hebt ook een aantal punten die niet helemaal hebben aangesloten bij je verwachting. We nemen je feedback hierover graag mee in de evaluatie, het geeft ons inzicht waar we nog kunnen verbeteren. We hopen dat je het examen met positief resultaat kunt afronden. Heb je hierover nog vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
NIBE-SVV

Locatie Venlo is niet meer te boeken, terwijl dit wel nog op de site stond. Inhoud examen komt niet overeen met de lesstof en er staan soms tegenstrijdige antwoorden in de oefenomgeving en er wordt... Locatie Venlo is niet meer te boeken, terwijl dit wel nog op de site stond. Inhoud examen komt niet overeen met de lesstof en er staan soms tegenstrijdige antwoorden in de oefenomgeving en er wordt een onjuist antwoord gegeven door een docent waardoor deze vraag, die ook terugkomt in het examen, verkeerd wordt beantwoord.

Reactie NIBE-SVV:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Wat jammer dat een aantal zaken niet prettig voor je zijn verlopen wat maakt dat je niet tevreden bent. Jouw ervaring als student leert ons waar we... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Wat jammer dat een aantal zaken niet prettig voor je zijn verlopen wat maakt dat je niet tevreden bent. Jouw ervaring als student leert ons waar we kunnen verbeteren. We nemen graag persoonlijk contact met je op om je ervaring samen door te spreken en te kijken naar een passende opvolging voor de situatie die is ontstaan. We helpen je graag verder!

Daniël

Ik heb nooit wat gehoord over de docenten (digitaal examen). Verder sloten het oefententamen en de opdrachten niet aan op de boeken. Het tentamen schijnt vernieuwd te zijn, en zo zou de informatie... Ik heb nooit wat gehoord over de docenten (digitaal examen). Verder sloten het oefententamen en de opdrachten niet aan op de boeken. Het tentamen schijnt vernieuwd te zijn, en zo zou de informatie van het boek niet aansluiten op de oefenopdrachten en het oefententamen. Zo kon ik maar voor de helft voorbereiden.

Beste Daniël,
Beste Daniël,
Bedankt dat je de moeite neemt om jouw feedback met ons te delen. Wat vervelend dat je geen aansluiting hebt ervaren tussen het studiemateriaal en de oefenexamens/opdrachten. We nemen graag persoonlijk contact met je op voor meer toelichting op de situatie die voor jou is ontstaan. Uiteraard bekijken we dan graag hoe we je verder kunnen ondersteunen in de voorbereiding op het digitaal examen. Je hoort van ons!

Reactie NIBE-SVV:

Dank je wel voor het achterlaten van je beoordeling. Heb je op een later moment nog feedback of verbetersuggesties voor ons dan horen wij dat natuurlijk graag!

Karolien

Het studiemateriaal sluit goed aan bij de praktijk en is duidelijk geschreven. De bijbehorende toets in e-connect was ook leerzaam. Ik heb geen contact gehad met mijn docent en alles thuis zelf... Het studiemateriaal sluit goed aan bij de praktijk en is duidelijk geschreven. De bijbehorende toets in e-connect was ook leerzaam. Ik heb geen contact gehad met mijn docent en alles thuis zelf gedaan. Ik werk zelf op een afdeling betalingsverkeer, daardoor was veel herkenbaar. Ik ga in 2021 door met de volgende module.

Beste Karolien,
Beste Karolien,
Dank je wel voor je positieve beoordeling! Fijn dat de opleiding goed aansluit op je werkpraktijk en het studiemateriaal daar ook een goede aanvulling op is. Dank je wel voor je vertrouwen in onze organisatie en natuurlijk veel succes en plezier bij het vervolg in 2021!
Met vri

Opleiding is prima sluit prima aan bij ervaring
van de docent had ik een iets actievere rol verwacht maar dat zal dan niet in het concept thuishoren
nu blijft het erg reactief

Beste student,
Bedankt dat je jouw review met ons deelt! Fijn om te lezen dat je de opleiding als prima hebt ervaren. Jouw persoonlijke feedback over de rol van de docent nemen we graag mee in de beoordeling. Het leert ons waar we nog kunnen verbeteren. Dank daarvoor!

Hans

Helaas ben ik door persoonlijke omstandigheden nog niet in de gelegenheid geweest om de cursus af te ronden. Hoop dit in het voorjaar te kunnen doen.
Vandaar mijn lage waardering voor docenten...
Vandaar mijn lage waardering voor docenten en locaties, ik heb er (nog) geen ervaring mee. Ben zeker tevreden met het cursusmateriaal en E-learning.

Beste Hans,
Beste Hans,
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je door persoonlijke omstandigheden nog niet niet in de gelegenheid bent geweest om je opleiding af te ronden. We kunnen ons voorstellen dat er situaties ontstaan waarbij je aandacht uitgaat naar andere zaken. Aarzel niet om contact met ons op te nemen bij vragen over je opleiding, we denken graag met je mee in mogelijkheden. Je bent voornemens om dit voorjaar alsnog af te ronden. We wensen je heel veel succes en leerplezier. Heb je hierna nog feedback of verbetersuggesties voor ons dan horen we die natuurlijk graag. Fijn dat het lesmateriaal en de online leeromgeving al een positieve indruk op je hebben gemaakt!
NIBE-SVV

Met name het lesmateriaal heb ik als zéér slordig ervaren. Spel- of grammaticale fouten, 20x hetzelfde, ontbrekende alinea's, verkeerde vraag gekoppeld aan verkeerde examen. Ik heb me herhaaldelijk... Met name het lesmateriaal heb ik als zéér slordig ervaren. Spel- of grammaticale fouten, 20x hetzelfde, ontbrekende alinea's, verkeerde vraag gekoppeld aan verkeerde examen. Ik heb me herhaaldelijk afgevraagd of de schrijvers het geschrevene überhaupt nog wel eens teruglazen voordat het naar de uitgever werd gestuurd.
Wat ik vooral graag had gewild:
-logische opbouw hoofdstukken
-verwijzingen (zie voor meer over dit onderwerp pagina x en x)
-veel meer oefenvragen met uitleg in antwoorden.
-uitleg over opbouw rekenvragen.

Beste student,
Dank je wel voor jouw review en beoordeling. We vinden het spijtig dat je niet de kwaliteit hebt ervaren zoals je van ons mag verwachten. We waarderen je feedback en verbetersuggesties. Dit nemen we mee in de evaluatie en we kijken graag hoe we dit kunnen verbeteren. Binnenkort neemt een adviseur nog even persoonlijk contact met je op om je feedback samen door te spreken en verder op te volgen. Je hoort van ons!

Aranka

Inhoud van het boek komt niet overeen met examen. Woorden zijn niet terug te vinden. Vragen en antwoorden kloppen niet. Docent reageert steeds netjes op de vragen die ik stel. Geeft vervolgens aan... Inhoud van het boek komt niet overeen met examen. Woorden zijn niet terug te vinden. Vragen en antwoorden kloppen niet. Docent reageert steeds netjes op de vragen die ik stel. Geeft vervolgens aan dat bijvoorbeeld de vraag niet klopt (er mist informatie) of dat het antwoord niet juist is. Geeft ook aan dat dit in een volgende update wordt aangepast. Na 3 vragen ben ik ermee gestopt. Ik heb daar namelijk niets aan. De opleiding is helaas voor mij verplicht maar in de praktijk zou ik voor mijn werkzaamheden voldoende hebben aan de basiskennis. Dus minder diep op de inhoud. Eerste poging 5,4 en de laatste een 4,3.

Beste Aranka,
Beste Aranka,
Dank je wel voor het achterlaten van je review. Fijn dat je jouw ervaring met ons deelt! We vinden het jammer om te lezen dat de opleiding op een aantal onderdelen niet heeft aangesloten bij je verwachtingen. We komen hierover graag met je in gesprek en nemen hiertoe op korte termijn even contact met je op. Jouw ervaring als student leert ons waar we kunnen verbeteren, daarbij kijken we graag hoe we jou verder kunnen helpen!

Trea

Op examen locatie Zwolle vond ik dat het lettertype van de vragen erg klein waren. Naar mijn idee kon ik dit ook niet aanpassen. Ook reflecteerde het licht van het plafond op het scherm. Verder... Op examen locatie Zwolle vond ik dat het lettertype van de vragen erg klein waren. Naar mijn idee kon ik dit ook niet aanpassen. Ook reflecteerde het licht van het plafond op het scherm. Verder prima locatie en ook fijn om in zo'n eigen hokje te zitten.