NIBE-SVV

Het boek was veel te dik. Bij een andere opleidingscentrum (Dukers en Baelemans) was het boek 190 blz. en bij juliie 306 blz. Ook bij e-connect veel dezelfde oefenvragen. Er hadden ook wel meer... Het boek was veel te dik. Bij een andere opleidingscentrum (Dukers en Baelemans) was het boek 190 blz. en bij juliie 306 blz. Ook bij e-connect veel dezelfde oefenvragen. Er hadden ook wel meer proefexamens bij gemogen. De oefenvragen zijn te makkelijk vergeleken bij het examen. Verder was het goed te doen. Deze opleiding heeft niks met mijn werk te maken, maar was toch verplicht van Achmea.

Wijnand

Opleiding inhoudelijk is prima. Maar mag ik in deze wel wijzen op type- en taalfouten en/of klungelige zinsconstructies. Komt zéér slordig over en is niet het toonbeeld van hoe het DSI een... Opleiding inhoudelijk is prima. Maar mag ik in deze wel wijzen op type- en taalfouten en/of klungelige zinsconstructies. Komt zéér slordig over en is niet het toonbeeld van hoe het DSI een voorbeeldfunctie wenst te vervullen.
Verder is de logistiek van de on-line omgeving belabberd. Ik heb vaak moeten bellen om er achter te komen dat ik nog een onderdeel moest doen of afronden waarvan ik het bestaan niet wist. Dat kan en mag overzichtelijker

Rosemarie

Fijne leermodule, heel duidelijk en overzichtelijk.

Sebastiaan

Goede cursus, veel zelf kunnen doen. Bij paar vragen goede tips gehad.

Ivo

Ik heb geen contact gehad met docenten. Ik ga er van uit dat zij hun werk net zo goed doen als de rest bij NIBE

E learning. De lesinhoud was goed op nivieau en volledig. Prima boek. Sluit aan op de praktijk

Alleen de meerkeuze vragen online mogen wat uitgebreider/uitdagender.

John

Ik kon de examentraining niet volgen vanwege problemen met Vitero. Zie eerdere mail

John Zuiver

Reactie NIBE-SVV:

Beste John,
Wat goed dat je feedback voor ons achterlaat. We nemen contact met je op!

Anna

Al heel lang geleden deze opleiding afgerond maar blijft een kat en muis spel waar het nu ligt dat het niet wordt verwerkt in mijn workday.

Reactie NIBE-SVV:

Beste Anna,
Bedankt voor het achterlaten van jouw feedback. We gaan het voor je uitzoeken. We nemen contact me je op.