Henk

Geen idee , ik heb me vorige week ingeschreven en nog niets gehoord !

Reactie NIBE-SVV:

Beste Henk,
Bedankt voor het achterlaten van een reactie. Wij nemen contact met je op over je nieuwe inschrijving. Je hoort van ons!
NIBE-SVV

Het was mijn eerste digitale les ervaring. Ik was positief verrast. Systeem was heel overzichtelijk en duidelijke uitleg van het systeem.
De docenten vond ik allebei erg goed. Ze weten veel van...
De docenten vond ik allebei erg goed. Ze weten veel van het vak en konden er boeiend over vertellen.

Melissa

Ik vind de locatie vlakbij Station Utrecht prettiger qua reisafstand/verbinding. De locatie bij de Daltonlaan is echt een stuk verder reizen.

Ik vond de eerste digitale les niet prettig,...

Ik vond de eerste digitale les niet prettig, de communicatie tussen de organisatie en de kandidaten kan worden verbeterd. We stonden namelijk op locatie terwijl het digitaal bleek te zijn.

Ik vond de 2e, 3e en 4e lesdag erg interessant.

De opleiding zit goed in elkaar met voldoende mogelijkheden om zelf dingen te ontdekken. Ik had wel graag een soort stappenplan of lijst gekregen met waar je bij de diverse ondernemingsvormen op... De opleiding zit goed in elkaar met voldoende mogelijkheden om zelf dingen te ontdekken. Ik had wel graag een soort stappenplan of lijst gekregen met waar je bij de diverse ondernemingsvormen op moet letten in de financiële stukken.

Jolanda

Ik vind het jammer dat van te voren de 3 andere data niet met de docenten zijn besproken. Nu weten we nog niet wanneer de volgende lessen zijn. Had al lang kunnen gebeuren.

Wout

Het bedrijfseconomische gedeelte was zeer nuttig. Het gedeelte betreffende het schaderegelen had veel overlap met regie & toekomst. Ik denk dat een examen of eindopdracht per individu nodig is om de... Het bedrijfseconomische gedeelte was zeer nuttig. Het gedeelte betreffende het schaderegelen had veel overlap met regie & toekomst. Ik denk dat een examen of eindopdracht per individu nodig is om de kwaliteit te waarborgen. Nu krijgen mensen het certificaat, terwijl ze het eigenlijk nog steeds niet begrijpen.

Docenten: n.v.t. thuisstudie waarbij ik geen docent heb ik gesproken.
Locatie: n.v.t. thuisstudie
Docenten: n.v.t. thuisstudie waarbij ik geen docent heb ik gesproken.
Locatie: n.v.t. thuisstudie
Lesinhoud: sluit totaal niet aan bij de dagelijkse werkzaamheden. Deze stof lijkt me meer van toepassing op een DSI gecertificeerde adviseur dan op een financieel adviseur.

Reactie NIBE-SVV:

Beste student,
Goed dat je feedback voor ons achterlaat, we zullen je punten meenemen tijdens de evaluatie van de studie.