Leon

Gezien de functie's die velen bekleden binnen het bankwezen , zou het beter zijn om opleidingen meer aan te laten sluiten aan de functie dan algemeen Treasury, wat in je dagelijkse werkzaamheden... Gezien de functie's die velen bekleden binnen het bankwezen , zou het beter zijn om opleidingen meer aan te laten sluiten aan de functie dan algemeen Treasury, wat in je dagelijkse werkzaamheden niet terug komt.

Beste Leon,
Bedankt voor je feedback, dit is enorm waardevol voor ons. We brengen je ervaring graag intern onder de aandacht en nemen dit mee in de evaluatie van de opleiding.
Met...
Beste Leon,
NIBE-SVV

Deze opleiding heeft geen toegevoegde waarde voor de afdeling FA. Er worden veel te gespecialiseerde dingen gevraagd wat niet voor een FA adviseur bestemd is (meer beleggingsadvies).

Beste student,
Wat goed dat je een reactie voor ons achterlaat. Jammer dat de opleiding niet aansloot bij je verwachtingen. We zullen je feedback meenemen tijdens de evaluatie van de opleiding. Ook zullen we contact met je opnemen om je punten persoonlijk te bespreken.

Leander

De lesstof is moeilijk doorheen te komen en er staat er een foutieve berekening in. In het oefenexamen staat een vraag die niet in de lesstof voorkomt.

Beste Leander,
Beste Leander,
Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Goed dat je deze punten onder onze aandacht brengt. We nemen graag nog even contact met je op voor wat meer aanvullende informatie. Je hoort van ons!

Miranda

Er waren voor mij geen zichtbare docenten betrokken bij deze opleiding , ( het opleidingsmateriaal voldeed overigens wel) de opleiding was volledig online
Idem voor de locatie, online
ESMA...
Idem voor de locatie, online
ESMA cursus sloot volledig aan bij opleidingsbehoefte

Beste Miranda,
Wat goed om te horen dat de cursus goed aansluit en dat het opleidingsmateriaal voldeed aan je verwachtingen. We gaan je punten intern meenemen tijdens het evalueren. Bedankt!...
Beste Miranda,

Renske Chang Sook

De opleiding was digitaal zonder docenten. De opleiding sluit totaal niet aan bij de praktijk. Als financieel adviseur bij de Rabobank adviseer je alleen of een bepaald concept (zelf beleggen of... De opleiding was digitaal zonder docenten. De opleiding sluit totaal niet aan bij de praktijk. Als financieel adviseur bij de Rabobank adviseer je alleen of een bepaald concept (zelf beleggen of laten beleggen) passend is bij de klant. Beperkte inhoudelijke kennis van beleggingen is altijd handig, maar deze diepgang was totaal onnodig.

Beste Renske,
Bedankt voor het achterlaten van jouw feedback, dit is voor ons waardevolle informatie. We zullen dit intern bespreken tijdens het evalueren van de cursus.
Met vriendelijke...
Beste Renske,
NIBE-SVV

Compleet los van de dagelijkse praktijk in mijn werk. Vrijwel geen relevante zaken op vakspecifiek gebied geleerd en ook geen toegevoegde waarde in de bredere zin van het leven.

Beste student,
Goed dat je feedback bij ons achterlaat. Wij zullen dit meenemen tijdens de evaluatie van de opleiding. We nemen contact met je op om je punten persoonlijk te bespreken. Je hoort van ons!
NIBE-SVV

Geen docent, thuis gedaan. Doe er in de praktijk niets mee.

Beste student,
Bedankt voor het achterlaten van je review. We brengen dit graag intern onder de aandacht en nemen contact me je op om meer te weten te komen. Je hoort van ons!
Met...
NIBE-SVV

Ik doe hier helemaal niks mee in de praktijk. Echt belachelijk dat ik zo veel moeite moet doen voor iets waar ik niks aan heb als je het mij vraagt.
Hier kan NIBE-SVV natuurlijk niks aan doen...
Hier kan NIBE-SVV natuurlijk niks aan doen maar wilde dit toch even kwijt.

Beste student,
Goed dat je een review achterlaat voor ons. We kunnen ons voorstellen dat een opleiding volgen veel moeite kost. Voor ons is jouw feedback waardevolle informatie en we brengen dit intern onder de aandacht.
NIBE-SVV

Het was een online training, ik heb dus geen docent gehad

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Heb je op een later moment nog tips of verbetersuggesties voor ons dan horen wij dat graag. De ervaring van onze studenten leert ons waar we kunnen... Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Heb je op een later moment nog tips of verbetersuggesties voor ons dan horen wij dat graag. De ervaring van onze studenten leert ons waar we kunnen verbeteren!

Cornelia

Digitaal, dus nvt

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review/beoordeling en het vertrouwen in onze organisatie. Graag tot ziens!