...

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review/beoordeling en het vertrouwen in onze organisatie. Graag tot ziens!
NIBE-SVV

Opleiding had voor mij wat gerichter mogen zijn. Examenvragen sloten niet geheel aan bij de lesstof en memotrainer.

Reactie NIBE-SVV:

Hartelijk dank voor het achterlaten van je review! Fijn dat je jouw ervaring aan ons meegeeft. We nemen je verbeterpunt over de aansluiting van de lesstof op het examen graag mee in de evaluatie van... Hartelijk dank voor het achterlaten van je review! Fijn dat je jouw ervaring aan ons meegeeft. We nemen je verbeterpunt over de aansluiting van de lesstof op het examen graag mee in de evaluatie van de opleiding! Het leert ons waar we kunnen verbeteren. Dank je wel voor je vertrouwen in onze organisatie en graag tot ziens!

Henk

Verder prima

Reactie NIBE-SVV:

Dank je wel voor je review, Henk. Fijn om te lezen dat je een goede ervaring met ons hebt gehad! Bedankt voor je vertrouwen en graag tot ziens!

Peter

Gezien de coronatijd een prima passende opzet van de opleiding, hoewel ik het face to face wel mis.

Was een online opleiding, dus heb geen docenten gesproken en lokatie gezien!

Leon

Duidelijke vragen en goede voorbereiding op het examen.

Ik heb geen gebruik gemaakt van docenten en ook niet van de voorzieningen en locaties die heb ik dus niet beoordeeld.
Verder vond ik de vragen van de toets regelmatig niet terug te vinden in de...
Verder vond ik de vragen van de toets regelmatig niet terug te vinden in de leerstof, ik snap dat het algemene kennis moet zijn maar diverse vragen in een examen kwamen niet terug en dat zou niet de bedoeling moeten zijn.
Verder perfecte manier om alles weer goed door te nemen.

Luuk

Het boek stonden fouten in, antwoorden in de oefentoetsen waren niet de goede. Formules waren verkeerd gedrukt en stonden op de verkeerde plek. Er worden in de oefentoetsen begrippen gezet die niet... Het boek stonden fouten in, antwoorden in de oefentoetsen waren niet de goede. Formules waren verkeerd gedrukt en stonden op de verkeerde plek. Er worden in de oefentoetsen begrippen gezet die niet in het boek voorkomen. Omschrijvingen zijn niet duidelijk.

Echt schandalig.

Annemarie Francisca Maria

Deze manier van opleiden en toetsen is echt een verbetering ten opzichte van de oude systematiek. Sluit ook goed aan bij de praktijk.

E-learning gevolgd zonder gebruikmaking van docenten of locaties. Daarom is deze review niet correct qua vragen en komt er geen juiste beoordeling uit.
De opleiding sluit voldoende gaat aan op...
De opleiding sluit voldoende gaat aan op mijn beroepspraktijk. De stof is behapbaar en goed te volgen.
Het examen dat hier bij hoort, komt op hoofdlijnen overeen met het geleerde. Soms toch ook eigen inzicht nodig.
Al met al tevreden over de opleiding.