NIBE-SVV

Goede inhoudelijke cursus, gegeven door zeer prettige docenten die blijven boeien. Ik had reeds enige voorkennis/werkervaring, maar de diverse onderwerpen vielen nu meer op zijn plaats.

Patricia

Extreem hoge parkeerkosten

Reactie NIBE-SVV:

Beste Patricia,
Beste Patricia,
Bedankt voor je review! We selecteren onze locaties op goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid. Voor een aantal locaties dien je rekening te houden met parkeerkosten. Het is vervelend als je hier niet van op de hoogte was. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je feedback. We nemen het mee als verbetersuggestie!
NIBE-SVV

Peggy

De lesinhoud was heel relevant voor mijn werk. Lesmateriaal was prima en uitgebreid. De docent was heel enthousiast en betrok iedereen bij het verhaal. Alleen de digitale ondersteuning was zeer... De lesinhoud was heel relevant voor mijn werk. Lesmateriaal was prima en uitgebreid. De docent was heel enthousiast en betrok iedereen bij het verhaal. Alleen de digitale ondersteuning was zeer slecht. Ik kon zelf niet meepraten in de digitale omgeving omdat er te weinig microfoontjes waren bij een groep van 6 personen (?). Twee keer helpdesk gebeld en deze konden mij niet helpen. Heel slecht!

Aangezien het een online cursus is en ik geen gebruik heb gemaakt van een docent (ook niet weet of die een rol kan spelen overigens) heb ik daar geen oordeel over. Ik juich deze vorm van educatie... Aangezien het een online cursus is en ik geen gebruik heb gemaakt van een docent (ook niet weet of die een rol kan spelen overigens) heb ik daar geen oordeel over. Ik juich deze vorm van educatie toe. Mijn voorkeur gaat uit naar een jaarlijkse, overzichtelijke toets boven een 3-jaarlijkse omvangrijke toets

Dick

Ik heb vanmorgen al een review gemaakt via mijn econnect. Mvrgr

Jacqueline

Ik heb deze opleiding online gevolgd om het Wft PE Pensioen te halen. In mijn functie zijn de pensioenonderwerpen niet nieuw, voor basis en vermogen geeft het lesmateriaal voldoende informatie. Met... Ik heb deze opleiding online gevolgd om het Wft PE Pensioen te halen. In mijn functie zijn de pensioenonderwerpen niet nieuw, voor basis en vermogen geeft het lesmateriaal voldoende informatie. Met de oefenvragen geleerd om de theorie te vertalen naar antwoord op praktijkvragen. Geen gebruik gemaakt van ondersteuning van de docent, ik ga er van uit dat de kwaliteit van de docent helemaal in orde is!!

Richard

Interessante opleiding. Sluit goed aan op de praktijk. In vijf lessen veel (nieuwe) informatie, maar door de heldere uitleg goed te doen. Online les was prima. Jammer dat er geen beeld was, waardoor... Interessante opleiding. Sluit goed aan op de praktijk. In vijf lessen veel (nieuwe) informatie, maar door de heldere uitleg goed te doen. Online les was prima. Jammer dat er geen beeld was, waardoor je je nog beter moest concentreren op het luisteren.

Volgde de opleiding online en zelfstandig, geen contact met de docent gehad. In het tekstboek stonden enkele drukfouten (dubbele pagina's, verkeerde voorbeelden, rekenfouten in de voorbeelden,... Volgde de opleiding online en zelfstandig, geen contact met de docent gehad. In het tekstboek stonden enkele drukfouten (dubbele pagina's, verkeerde voorbeelden, rekenfouten in de voorbeelden, etc.). De tekst was verder wel helder. De e-omgeving werkt goed en ook het oefenmateriaal was prima voorbereiding voor het examen. De opleiding sluit goed aan bij de dagelijkse praktijk van een brandverzekeraar.