NIBE-SVV

Door corona veel aanpassingen en anders dan anders.

Reactie NIBE-SVV:

Beste,
Beste,
Hartelijk voor het achterlaten van je review! We vinden het vervelend wanneer de wijzigingen als gevolg van de COVID-19 maatregelen invloed hebben gehad op je algehele ervaring. Dank je wel voor je flexibiliteit in deze bijzondere omstandigheden en excuses voor het ongemak.
NIBE-SVV

Geriejobe

Leuke training en docenten. Goede service via helpdesk. Ook bij gedoe met over de laatste trainingsdag goed op de hoogte gebracht. Werd zelfs op ochtend vd training nog gebeld of het inloggen op... Leuke training en docenten. Goede service via helpdesk. Ook bij gedoe met over de laatste trainingsdag goed op de hoogte gebracht. Werd zelfs op ochtend vd training nog gebeld of het inloggen op teams lukte. Echt top.

Deskundige docent, veel praktijkvoorbeelden en ruimte voor vragen. ik heb geen opmerkingen en ben erg tevreden over de inhoud. helaas vanwege corona digitale cursus gehad, dat is toch minder prettig... Deskundige docent, veel praktijkvoorbeelden en ruimte voor vragen. ik heb geen opmerkingen en ben erg tevreden over de inhoud. helaas vanwege corona digitale cursus gehad, dat is toch minder prettig dan fysiek op locatie. maar dat is overmacht.

De examentraining heeft erg geholpen.
Ik heb het examen dan ook met een goed cijfer afgerond.
De examentraining heeft erg geholpen.
Ik heb het examen dan ook met een goed cijfer afgerond.
Enige minpuntje voor mij zijn de locaties. Ik moest kiezen uit Breda of Rotterdam er was geen keuze om dichterbij examen te doen

Ronald

Het is erg interessante materie en de docenten zijn in staat dit goed over te brengen. Het lesmateriaal is up to date en heeft bijgedragen aan het vergroten van mijn kennis van Blockchain. De... Het is erg interessante materie en de docenten zijn in staat dit goed over te brengen. Het lesmateriaal is up to date en heeft bijgedragen aan het vergroten van mijn kennis van Blockchain. De opleiding is zeer goed naast je werk te volgen en vraagt relatief weinig voorbereiding. Afronding ging middels een opdracht welke slechts een paar uren tijd vergde.

De opleiding wordt door Nibe-SVV uitbesteed aan Computrain, welke het uitbesteed heeft aan Axveco. Dit was meen ik de eerste keer dat er een HBO blockchain werd verzorgd. Voorheen betroffen het allemaal losse modules. Dit was nog wel te merken, waarbij ik het jammer vond dat er relatief veel overlap tussen modules was. Hierdoor luisterde je meerdere keren naar hetzelfde verhaal.

Petra

Blij met de opleiding en blij met het mooie resultaat

Ik leerde thuis. Les via online chat. De docent geeft goede tips voor het kunnen behalen van het certificaat

Lesinhoud en lesmateriaal is prima. De docent gaat actief in op vragen uit de klas. Door de cursus heb ik meer geleerd op het gebied van goede rapportages maken.

Interactieve lessen, fijne docenten en goede inhoud