Whitney

Er is veel focus op de geslotenvragen, er moet een betere voorbereiding zijn voor de openvragen.

Ruud

Ik vond het een nuttige en plezierige cursus, met veel interactie, zowel tussen de docenten en studenten als tussen de studenten onderling. Alle deelnemers hadden verstand van zaken en er was een... Ik vond het een nuttige en plezierige cursus, met veel interactie, zowel tussen de docenten en studenten als tussen de studenten onderling. Alle deelnemers hadden verstand van zaken en er was een goede mix van verzekeraars en belangenbehartigers. Dat leverde interessante en levendige discussies op.

Voor mijn werk de opleiding gevolgd. De lessen medische aspecten, communicatie en interculturele aspecten dragen bij aan het uitvoeren van mijn werk. De overige lessen waren een opfrisser voor al... Voor mijn werk de opleiding gevolgd. De lessen medische aspecten, communicatie en interculturele aspecten dragen bij aan het uitvoeren van mijn werk. De overige lessen waren een opfrisser voor al bestaande kennis.

De opleiding heeft mij wel een aanvulling gegeven op mijn werk, en handvatten meegegeven.

Michelle

De opleiding vond ik erg nuttig en leerzaam. De locatie en de lestijden vielen mij tegen. In die zin dat de reistijd (in de periode buiten Corona) erg lang was vanwege filevorming.

Berrie

Geeft een betere visie op de praktijk. Ook andere invalshoeken. Zeker voor de zelfstandig ondernemer.

z. d.

Eerste indruk van NIBE is gelijk negatief.

ik heb ze gebeld om 17:50. Ze zijn telefonisch bereikbaar tussen 08:00 en 18:00 uur.

Heb aan de telefoon gehangen tot 18:15 uur....
Eerste indruk van NIBE is gelijk negatief.

Heb aan de telefoon gehangen tot 18:15 uur. Niemand nam op terwijl de automatische antwoord doorging: "Op dit moment zijn we bezig. U wordt zo snel mogelijk geholpen of bel op een later tijdstip".

Als ik op mijn werk tot 18:00 uur moet werken en ik 10 minuten voor het einde klanten niet meer help, dan kan ik de volgende dag inpakken!!

Dus eerste indruk gelijk nagatief.

Beste Z.D.
Beste Z.D.
Bedankt voor jouw feedback over onze telefonische bereikbaarheid. We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als je ons niet kunt bereiken. Onze excuses voor dit ongemak. We zullen jouw ervaring onder de aandacht brengen en verder onderzoeken.
We hopen uiteraard dat het gewenste contact inmiddels heeft plaatsgevonden.

CG

De lesstof komt niet overeen met de examenvragen

Beste CG,
Beste CG,
Hartelijk dank voor jouw feedback. Je hebt jouw ervaring met betrekking tot een examen ook direct met ons gedeeld. Het heeft intern onze aandacht en we komen graag persoonlijk bij je terug met een inhoudelijke reactie. Bedankt voor je geduld!

Anja

Ik heb examen gedaan voor het verzekeren van motorrijtuigenrisico's. Ik doe de e-learning en heb de opdrachten tot in de treure geoefend. Het boek gelezen en alle module opdrachten netjes afgerond.... Ik heb examen gedaan voor het verzekeren van motorrijtuigenrisico's. Ik doe de e-learning en heb de opdrachten tot in de treure geoefend. Het boek gelezen en alle module opdrachten netjes afgerond. Ik vond dat ik goed voorbereid op examen ben gegaan. Nu is de vraagstelling totaal anders in het examen, het lijkt niets op hetgeen wat in de e-learning wordt geoefend. Je wordt slecht voorbereid op het examen en helaas moet ik nog een keer examen doen, wat belachelijk duur is € 250 !!!! Als ik klaar ben met deze opleiding doe ik nooit meer een examen via Nibe svv... Het lijkt erop alsof ze je express willen laten zakken voor het examen. ( anders waren de slagingscijfers ook veel hoger! )

Reactie NIBE-SVV:

We waarderen de feedback uit deze review en vinden het erg spijtig dat student dit gevoel heeft. Het is niet de wijze waarop wij als professioneel opleider opereren. De punten uit de review nemen... We waarderen de feedback uit deze review en vinden het erg spijtig dat student dit gevoel heeft. Het is niet de wijze waarop wij als professioneel opleider opereren. De punten uit de review nemen wij serieus. We hebben de klacht in behandeling genomen en opgevolgd richting student.