Olof Poortman

Heb een opleiding aangevraagd en heb binnen enkele dagen mijn boek mogen ontvangen. Gelijk in mijn boek gedoken en de lesstof tot mij mogen nemen. Na 1 week buffelen mijn examen aangevraagd. Tijdens... Heb een opleiding aangevraagd en heb binnen enkele dagen mijn boek mogen ontvangen. Gelijk in mijn boek gedoken en de lesstof tot mij mogen nemen. Na 1 week buffelen mijn examen aangevraagd. Tijdens mijn examen komen er vragen naar voren welke niet in mijn boek behandeld zijn. Hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Nibe Svv. Ja geven ze aan u moet nog 1 boek van ons ontvangen....... deze wordt helaas niet door ons verstrekt maar door een externe partij. Dit staat ook in de inleiding van uw online omgeving vermeld. Ik heb dit nagezocht echter komt er eerst een heel stuk tekst en onderaan wordt met 10 woordjes gezegd er komt nog 1 boek..... nergens anders in het online omgeving wordt hier verder over gesproken! Dus mensen mocht je vakantie hebben en binnen 1 week je examen willen doen lees dan wel alles zeer goed want anders kom je er te laat achter dat je nog 1 boek moet ontvangen!! Ik raad Nibe dus niet aan!

Reactie NIBE-SVV:

Onze online leeromgeving bevat alle informatie over het gebruik van de e-learning omgeving en het gehanteerde studiemateriaal. We vinden het vervelend dat er een situatie is ontstaan waarbij... Onze online leeromgeving bevat alle informatie over het gebruik van de e-learning omgeving en het gehanteerde studiemateriaal. We vinden het vervelend dat er een situatie is ontstaan waarbij informatie over het hoofd is gezien. We hebben hierover in contact gestaan met de student en waarderen de persoonlijke feedback.
NIBE-SVV

Praktisch en leerzaam. Meer verdieping verwacht. Moduleopdracht vaag.

Sandra Vos

Ik ben erg tevreden over mijn gevolgde opleiding. Vooral de trainingsstof en oefenexamens hebben mij goed geholpen.

Normaal gesproken zijn de opleidingen van NIBE-SVV prima verzorgd. Daarom ben ik ook zeer teleurgesteld in deze opleiding. Allereerst waren er maar heel weinig cursisten (gemiddeld 3) waarbij je je... Normaal gesproken zijn de opleidingen van NIBE-SVV prima verzorgd. Daarom ben ik ook zeer teleurgesteld in deze opleiding. Allereerst waren er maar heel weinig cursisten (gemiddeld 3) waarbij je je moet afvragen of de opleiding wel moet gaan plaatsvinden. Je mist toch een bepaald vorm van dynamiek. Verder is de opleiding tussentijds stopgezet, omdat het leerstof nader bekeken moest worden.

Kortom deze opleiding beveel ik niet aan.

Reactie NIBE-SVV:

We vinden het erg spijtig dat de opleiding niet goed is verlopen en deze teleurstelling heeft veroorzaakt. De studente hebben we persoonlijk gesproken en bedanken wij hartelijk voor haar uitgebreide... We vinden het erg spijtig dat de opleiding niet goed is verlopen en deze teleurstelling heeft veroorzaakt. De studente hebben we persoonlijk gesproken en bedanken wij hartelijk voor haar uitgebreide toelichting en feedback. We nemen alle punten van aandacht mee in de evaluatie en verbeterprocessen van de opleiding.

Cynthia Wendrich

Klassikaal matig, examentrainingen prima. Spijtig dat keer op keer geplande opleiding/training niet doorgaat en ik weer telefoon kreeg of ik naar Utrecht of Amsterdam wilde gaan. Terwijl ik woon in... Klassikaal matig, examentrainingen prima. Spijtig dat keer op keer geplande opleiding/training niet doorgaat en ik weer telefoon kreeg of ik naar Utrecht of Amsterdam wilde gaan. Terwijl ik woon in Rotterdam en daarom ook voor deze opleider had gekozen.

Reactie NIBE-SVV:

We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als de geplande opleiding onverhoopt niet door kan gaan in de locatie van voorkeur. Om de kwaliteit van de module te kunnen waarborgen dienen er... We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als de geplande opleiding onverhoopt niet door kan gaan in de locatie van voorkeur. Om de kwaliteit van de module te kunnen waarborgen dienen er voldoende aanmeldingen te zijn. Het eventueel uitwijken naar een andere locatie vindt plaats in overeenstemming met de student. We waarderen de ontvangen feedback en nemen dit mee is ons proces ter verbetering van de kwaliteit van onze dienstverlening.

Nationale Nederlanden

Prima goed te volgen cursus met levendige voorbeelden van de leraar

Rita Berghuis

Ik heb de opleiding Brandverzekering en Schaderegeling klassikaal gevolgd en ervaar dat als zeer positief.

I.Dea Flow

NIBE-SVV organiseerde een cursus Financial Risk Management. Ik was op zoek naar een cursus op het gebied van risico management maar dan ook wat gericht op betaalinstellingen. De studieadviseur gaf... NIBE-SVV organiseerde een cursus Financial Risk Management. Ik was op zoek naar een cursus op het gebied van risico management maar dan ook wat gericht op betaalinstellingen. De studieadviseur gaf aan dat ik aan deze cursus wat zou hebben. Het was een 2 daagse cursus en na de cursus zou men in staat zijn zelfstandig risk management analyses te maken.
Dag 1 was een fiasco, want de kennis van de docent was achterhaald, net als het cursusmateriaal. NIBE heeft na een klacht van de volledige klas, de docent van de cursus afgehaald en gewisseld met een ervaren docent in de materie. NIBE inventariseerde ook de behoeften van de klas. Dag 2 met een andere docent, bleek dat NIBE de behoeften van de cursisten niet had gedeeld met de docent. Bovendien waren de artikelen die NIBE ook deze keer had gestuurd verouderd.
NIBE-SVV zou op zijn minst 50% lesgeld moeten teruggeven, immers de cursus is maar een halve cursus geweest. Daarnaast waren de faciliteiten slecht en het cursusmateriaal verouderd. NIBE wil nu wel de arrangementskosten teruggeven omdat zij daar niet onderuit kan. Maar teruggave van lesgeld weigert zij, terwijl het eigenlijk verboden is onder misleiding een cursus aan te bieden. En dat is wat feitelijk in mijn geval is gebeurd, naast dat er sprake is van non conformiteit. De meeste deelnemers zijn werkzaam bij een bedrijf. Ik ben interim manager en feitelijk 1 mans BV werkzaam voor opdrachtgevers. Ik ben bijna gelijk te stellen met een consument. Op basis van het consumentenrecht, zou NIBE natuurlijk geld moeten teruggeven. Maar dat weigert NIBE. NIBE wil alleen een extra les geven. Maar ja, het hele systeem van de les is al onderuit. Ze willen gewoon verdienen aan een cursus die niet beantwoord aan de verwachting. Slecht voor een opleider die moet opleiden aan instellingen waar integriteit hoog en het vaandel moet staan als ook zorgvuldigheid. NIBE was in dit geval niet zorgvuldig en ook niet integer, want ze hadden mij de cursus niet moeten verkopen.

Reactie NIBE-SVV:

Wij vinden het erg jammer dat de verwachtingen die de student heeft gehad niet hebben aangesloten bij de persoonlijk ervaring. De onvrede van de student is als klacht in behandeling genomen en... Wij vinden het erg jammer dat de verwachtingen die de student heeft gehad niet hebben aangesloten bij de persoonlijk ervaring. De onvrede van de student is als klacht in behandeling genomen en opgevolgd.