NIBE-SVV

Dennis Timmermans

De 2 bijeenkomsten waren pittig in vergelijking met het uiteindelijke examen, maar geven je wel een zeer goede voorbereiding. Het studieboek was duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. Ik kan zaken... De 2 bijeenkomsten waren pittig in vergelijking met het uiteindelijke examen, maar geven je wel een zeer goede voorbereiding. Het studieboek was duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. Ik kan zaken beter toepassen in de praktijk, naar aanleiding van deze opleiding.

Goed opgebouwde cursus, met in het begin nogal losse informatie. Kennis bij docenten is voldoende aanwezig. Hier en daar mis ik nogal de actualiteit. leesinfo uit 2008 is nogal gedateerd en de... Goed opgebouwde cursus, met in het begin nogal losse informatie. Kennis bij docenten is voldoende aanwezig. Hier en daar mis ik nogal de actualiteit. leesinfo uit 2008 is nogal gedateerd en de wereld is echt veranderd! De persoonlijke contacten via Nibesvv gaan prima, erg klant gericht. De organisatorische zaken, bv wijziging daginhoud komt niet door.

Reactie NIBE-SVV:

We waarderen deze persoonlijke feedback en nemen dit mee in de evaluatie van de cursus.
NIBE-SVV

Lizzy

Assurantie A Brand 26 meerkeuze en 10 open vragen
Je studiemateriaal en examen sluiten goed op elkaar aan.

Het is echter slordig dat je bij twee open vragen een verwijzing krijgt...
Assurantie A Brand 26 meerkeuze en 10 open vragen
Je studiemateriaal en examen sluiten goed op elkaar aan.

Het is echter slordig dat je bij twee open vragen een verwijzing krijgt naar een eerdere vraag welke totaal niet aansluiten en je een mogelijkheid hebt deze te beantwoorden. Daarnaast kost dat je tijd en ‘stress’ dus nog meer tijd. De laatste 2 vragen niet kunnen beantwoorden naast de 2 foutieve vragen
Nu 4 weken duimen dat dit niet te zwaar mee zal wegen... Je betaalt er ten sloten voldoende voor

VRKI kaart uit 2010 mag vervangen worden

S.Ponit

Uitstekend!

Relevante studie, up-to-date lesmateriaal en zeer goede/voldoende oefenmateriaal (e-connect).

Sebastiaan van der Meer

2 leuke en leerzame dagen gehad. Docent had veel praktijkervaring wat de lessen extra zinvol maakte.

Ik ben heel positief over de gevolgde opleiding. Veel praktijkvoorbeelden gekregen tijdens de lessen. Zelf ook actief bezig tijdens de lessen. Bijvoorbeeld met het opstarten van een fictief bedrijf.... Ik ben heel positief over de gevolgde opleiding. Veel praktijkvoorbeelden gekregen tijdens de lessen. Zelf ook actief bezig tijdens de lessen. Bijvoorbeeld met het opstarten van een fictief bedrijf. Fijne leraar om naar te luisteren.

Roel Wonders

Nuttig, het is een zeer praktische training die direct toepasbaar is in de dagelijkse praktijk. Door actieve deelname kun je de lesstof op een speelse manier tot je nemen.