NIBE-SVV

Heel slecht, ik zal hier niet opnieuw iets boeken. Mijn examentraining is tot twee keer toe geannuleerd wegens te weinig aanmeldingen. De derde zou toen gelukkig wel doorgegaan, weliswaar op een... Heel slecht, ik zal hier niet opnieuw iets boeken. Mijn examentraining is tot twee keer toe geannuleerd wegens te weinig aanmeldingen. De derde zou toen gelukkig wel doorgegaan, weliswaar op een andere locatie maar goed. Daar aangekomen is de docent nooit op komen dagen. Verzoek gedaan tot een teruggave van mijn geld (want er was geen examentraining meer beschikbaar voordat ik mijn examen zou doen), en maar 25% van het betaalde bedrag teruggekregen, ook de BTW berekening klopt niet. Mocht ik mijn examen niet halen, dan ga ik naar Lindenhaeghe en niet meer bij Nibe-svv.

Reactie NIBE-SVV:

We vinden het spijtig dat er zaken binnen de examentraining niet goed zijn verlopen. De situatie is besproken met de student. We waarderen de persoonlijke feedback en nemen dit mee in ons... We vinden het spijtig dat er zaken binnen de examentraining niet goed zijn verlopen. De situatie is besproken met de student. We waarderen de persoonlijke feedback en nemen dit mee in ons verbeterproces. Wij hebben de getroffen studenten een maatwerkoplossing geboden om zo het programma alsnog te kunnen waarborgen.

Linda

De lesstof is wel duidelijk en vrij vlot geschreven, voorzien van voorbeelden. Ook het oefenboek is handig. De website is verwarrend en het kost vaak tijd om de juiste informatie te vinden. Het is... De lesstof is wel duidelijk en vrij vlot geschreven, voorzien van voorbeelden. Ook het oefenboek is handig. De website is verwarrend en het kost vaak tijd om de juiste informatie te vinden. Het is niet mogelijk om de memotrainer in te stellen zoals je wilt. Wil je bijvoorbeeld wekelijks 10 vragen dan krijg je er maar 1 of 2.
Oefentoetsen kun je niet opnieuw doen.
De communicatie met Nibe verloopt niet altijd even soepel, zowel met de organisatie als met de docent. Ik heb 1 x een duidelijke vraag gesteld aan de docent, en kreeg na een week (!) maar een half antwoord op mijn vraag.

Reactie NIBE-SVV:

We vinden het jammer dat een aantal zaken binnen de opleiding niet naar tevredenheid zijn verlopen. We hadden ons graag verder verdiept in de persoonlijke ervaring en situatie van de studente.... We vinden het jammer dat een aantal zaken binnen de opleiding niet naar tevredenheid zijn verlopen. We hadden ons graag verder verdiept in de persoonlijke ervaring en situatie van de studente. Desondanks nemen we de punten uit de review mee in ons verbetertraject ten behoeve van de kwaliteit van onze opleidingen en dienstverlening.
NIBE-SVV

Zeer duidelijk en logisch qua opzet.

Met name het gebruik van memotrainer heeft goed gewerkt.

Op het eind heb ik examens geoefend. ( is een goede aanvulling )

ilona copini

De opleiding is zeer leerzaam en goed maar voor mij is het boek in 1 x examen in te doen teveel. Deelcertificaten was mijn voorkeur geweest. Ik ben gezakt en heb aankomende dinsdag dankzij de... De opleiding is zeer leerzaam en goed maar voor mij is het boek in 1 x examen in te doen teveel. Deelcertificaten was mijn voorkeur geweest. Ik ben gezakt en heb aankomende dinsdag dankzij de fantastische inzet en hulp van Wesley Latour herexamen in alle hoop dat t dan lukt. Dat is de laatste kans ook voor dit examen want ik vlieg volg week terug naar curaçao en tot augustus kan ik hiervoor examen doen.

Leuk om te doen op een goed verzorgde locatie! De docent was betrokken en inhoudelijk sterk.

De Goudse

Nuttig, interessant, interactief, prettige groep. Wel vond ik het niveau van de docenten wisselend van niveau. Dag 1 sloot niet heel erg aan bij mijn dagelijkse praktijk.

Prima opleiding, maar forse studiebelasting voor examenopdracht was niet verneld. Is nu bijna het dubbele!

Baan van Muiswinkel

DE start was goed. Ik heb Wft Basis, Vermogen en Pensioenverzekeringen gedaan met een scholingsvoucher van het UWV. NIBE-SVV wist daar alles van en heeft mij zorg uit handen genomen. Ik krijg nu een... DE start was goed. Ik heb Wft Basis, Vermogen en Pensioenverzekeringen gedaan met een scholingsvoucher van het UWV. NIBE-SVV wist daar alles van en heeft mij zorg uit handen genomen. Ik krijg nu een verzoek om feedback terwijl ik sinds 29 maart 2017 alledrie de diploma's al heb. En NIBE-SVV spreekt over dat ik Vermogen bijna heb afgerond. Het lesmateriaal is van slechte kwaliteit: tekstuele fouten, zinnen die afgebroken worden, rekenfouten in voorbeelden, oefenmateriaal met fouten in de antwoorden en antwoorden op vragen die niet zijn gesteld. Deze kwaliteit had ik niet van NIBE-SVV verwacht. De 2 examentrainingen die ik heb gevolgd van Vermogen en Pensioenverzekeringen waren wel goed.

Reactie NIBE-SVV:

Door de feedback van onze studenten kunnen wij de kwaliteit van onze dienstverlening, opleidingen en trainingen verder optimaliseren. Wij hebben de student gesproken aangaande de verbeterpunten voor... Door de feedback van onze studenten kunnen wij de kwaliteit van onze dienstverlening, opleidingen en trainingen verder optimaliseren. Wij hebben de student gesproken aangaande de verbeterpunten voor het studiemateriaal. Het tekstboek WFT Basis wordt op dit moment herzien.
NIBE-SVV

Jeroen Borst/Econocom Nederland B.V.

De combinatie tussen theorie en praktijk, gecombineerd met de mogelijkheid tot het opbouwen van een netwerk van vakgenoten voor het delen van ervaringen en ‘best practices’, sprak mij erg aan.... De combinatie tussen theorie en praktijk, gecombineerd met de mogelijkheid tot het opbouwen van een netwerk van vakgenoten voor het delen van ervaringen en ‘best practices’, sprak mij erg aan. Terugkijkend kan ik vaststellen dat ik met de masterclass een goede allround basis heb gelegd voor mijn vervolgstappen binnen het risicomanagement, nuttige contacten heb gelegd met bevlogen medestudenten. De klassikale opzet en de interactieve wijze van lesgeven door onze docente Ellen Steijvers, heb ik als erg plezierig, stimulerend en leerzaam ervaren. Mede dankzij de relatief compacte omvang van onze gemotiveerde groep naast mijzelf bestaande uit 14 medestudenten, met een zeer diverse bedrijfs- en functieachtergrond, was er voldoende ruimte voor het uitwisselen van praktijkervaring, inbreng van actualiteit en het plenair tackelen van opdrachten en vraagstukken. Door deze manier van doceren en plenair behandelen is er veel aandacht geweest voor de theorie en het toepassen van de ERM theorie binnen verschillende typen organisaties, evenals het gezamenlijk vinden van creatieve oplossingen. Door de groepscasussen in kleine groepjes uit te werken met een kritische nabespreking door de docent, wordt je geprikkeld om de verschillende vraagstukken proactief en systematisch om te lossen. Ook de gemaakte praktijkopdrachten evenals de andere gemaakte voorbereidingsopdrachten en presentaties werden plenair in de bijeenkomsten behandeld, waardoor verschillende inzichten werden gecreëerd, die mij voor het schrijven van de onderzoeksopdracht erg hebben geholpen.

Prima, deskundige en energieke trainer. Leerzame cursus.