Jonneke Ponjee

Ik vond de opleiding heel hulpzaam, WFT schade is een grote complexe studie, waarbij ik als leek wel wat hulp nodig had. Ik leer nu nog anderhalve week thuis door, en slaag dan hopelijk voor mijn... Ik vond de opleiding heel hulpzaam, WFT schade is een grote complexe studie, waarbij ik als leek wel wat hulp nodig had. Ik leer nu nog anderhalve week thuis door, en slaag dan hopelijk voor mijn examen!

Marrie heeft het super goed gedaan!

HTM Personenvervoer NV / bureau Schaderegelingen

Prima, ik geef ook de voorkeur aan een opleiding waarbij je veel opdrachten maakt en bespreekt tijdens de les in plaats van de stof uit je hoofd te leren en kijken op een examen of je het hebt... Prima, ik geef ook de voorkeur aan een opleiding waarbij je veel opdrachten maakt en bespreekt tijdens de les in plaats van de stof uit je hoofd te leren en kijken op een examen of je het hebt gesnapt aan de hand van vragen.

Maaike van Dijk

Ik vond de examentraining erg leerzaam en fijn. Tijdens de training hebben we veel vragen kunnen oefenen. Ik vind het aanbod in de leeromgeving minimaal, meer oefenvragen zou erg fijn zijn.

Zeker interessant en erg relevant voor mijn functie. Het tekstboek is erg overzichtelijk en goed ingedeeld. Ik vind echter het trainingsprogramma online iets minder praktisch. Beperkte... Zeker interessant en erg relevant voor mijn functie. Het tekstboek is erg overzichtelijk en goed ingedeeld. Ik vind echter het trainingsprogramma online iets minder praktisch. Beperkte oefeningsmogelijkheden.

Monique van den Bosch

Met de WFT Hypothecair Krediet (e-learning) kun je onbeperkt de vragen blijven herhalen en de stof oefenen. Je krijgt daar ook inzicht in welke theorie je nog even moet herhalen. Ik was zeker blij... Met de WFT Hypothecair Krediet (e-learning) kun je onbeperkt de vragen blijven herhalen en de stof oefenen. Je krijgt daar ook inzicht in welke theorie je nog even moet herhalen. Ik was zeker blij met deze aanvulling op het boek.

De inhoud van de opleiding was goed en het was fijn dat je de tussentijdse examens bij een examenbureau naar keuze kon doen. Maar ik vond het erg vervelend dat het studiemateriaal kort voor de... De inhoud van de opleiding was goed en het was fijn dat je de tussentijdse examens bij een examenbureau naar keuze kon doen. Maar ik vond het erg vervelend dat het studiemateriaal kort voor de nieuwe module of zelfs te laat werd aangeleverd. En daarnaast vond ik het mondeling examen van het assessment heel erg tegenvallen. Als ik had geweten dat het zo zou lopen, dan zou ik me heel anders hebben voorbereid en dan had ik tijdens de lessen ook graag wat meer willen oefenen op dit onderdeel.

Reactie NIBE-SVV:

We vinden het fijn om te vernemen dat de opleiding op inhoud naar tevredenheid van de student is verlopen. De feedback betreffende de aanlevering van het studiemateriaal en het mondeling examen... We vinden het fijn om te vernemen dat de opleiding op inhoud naar tevredenheid van de student is verlopen. De feedback betreffende de aanlevering van het studiemateriaal en het mondeling examen nemen we mee in de optimalisering van onze processen en dienstverlening.

Laura Broekhuizen

De opleiding licht letsel is erg goed opgebouwd. De lesstof is passend en uitdagend. De docenten zijn allen zeer kundig in het overbrengen van de lesstof, maar hun grootste pluspunt is de praktische... De opleiding licht letsel is erg goed opgebouwd. De lesstof is passend en uitdagend. De docenten zijn allen zeer kundig in het overbrengen van de lesstof, maar hun grootste pluspunt is de praktische (werk)ervaring en kennis die zij meebrengen en uitdragen.
De locaties van de opleiding waren keurig verzorgd en ook de lunches, het drinken en de snacks tussendoor waren meer dan prima.
Het enige minpunt voor mij was de organisatie van het afsluitende examen. Het tijdstip van het examen was pas drie werkdagen voor het daadwerkelijke examen bekend en de organisatie op de dag zelf was chaotisch. De uitslag van het examen liet meer dan 8 weken op zich wachten en het diploma heb ik nog altijd niet ontvangen (10 weken na examen).

Cursist

De lessen waren interessant en sloten aan op de praktijk. De mensen die de lessen verzorgden waren ook mensen uit de praktijk. Genoeg ruimte voor vragen en verdieping. Stuk voor stuk allemaal hele... De lessen waren interessant en sloten aan op de praktijk. De mensen die de lessen verzorgden waren ook mensen uit de praktijk. Genoeg ruimte voor vragen en verdieping. Stuk voor stuk allemaal hele fijne leraren. Het lesmateriaal werd niet heel actief gebruikt, dit vond ik ook wel wat te wensen over laten. Veel knip en plakwerk uit ander nibe materiaal en folders. Ook her en der spelfouten en niet kloppende zinnen. Waarschijnlijk dat de leraren het daarom ook niet gebruikten.

Het niveau van de deelexamens vond ik redelijk eenvoudig. De vragen gingen niet heel erg de diepte in en de foute antwoorden waren eenvoudig er tussen uit te halen. Het cijfer wat ik heb gehaald en wat ook op e-connect staat klopte niet met wat er uiteindelijk op het toegestuurde deeldiploma stond. Deze was een halve punt lager (?). Nog steeds een voldoende, maar het klopt niet natuurlijk. Bij een collega hetzelfde.

De locaties waren in 3 van de 4 gevallen goed verzorgd. Makkelijk bereikbaar en heerlijk eten. Maakte de cursusdagen erg aangenaam.

De groep was niet te groot. Precies genoeg mensen die een leuke groep vormden om mee te discussiëren en praktijkverhalen uit te wisselen.

Hieronder stellen ze mij de vraag of ik dit bedrijf zou aanbevelen.

Ik zou het wel aanbevelen, maar nibe moet het organisatorisch wel veel beter gaan aanpakken. De planning van het assessment (eindopdracht) was een paar dagen voor de examendatum nog helemaal niet bekend. Daar raak je als cursist van in de stress. Moet je als bedrijf niet willen. Cijfers moeten ook veel eerder worden opgeleverd en niet pas 8 weken na tijd. Ook antwoorden schrijven (terwijl je je laptop mee moet nemen) kan in deze tijd echt niet meer.

Volddeed niet aan de verwachtingen. de opleiding was anders dan gecommuniceerd in de brochure en de studiebelasting (in plaats van 1 eind opdracht, 4 tussenopdrachten en 1 eindopdrach) was totaal... Volddeed niet aan de verwachtingen. de opleiding was anders dan gecommuniceerd in de brochure en de studiebelasting (in plaats van 1 eind opdracht, 4 tussenopdrachten en 1 eindopdrach) was totaal anders. Voorts was de kwaliteit van de lessen en weerspigeleing in de opdracht (en -en) matig.

Reactie NIBE-SVV:

We vinden het spijtig om te vernemen dat de opleiding niet aan de verwachting van de student heeft voldaan. Er wordt veel waarde gehecht aan de persoonlijke ervaring en feedback van onze studenten.... We vinden het spijtig om te vernemen dat de opleiding niet aan de verwachting van de student heeft voldaan. Er wordt veel waarde gehecht aan de persoonlijke ervaring en feedback van onze studenten. Het geeft ons inzicht waar we de kwaliteit van ons product en dienstverlening mogelijk kunnen optimaliseren. We zullen ons verdiepen in de feedback uit deze review.