NIBE-SVV

De opleiding was een fijne toevoeging aan de leerstof, waarbij lastige onderwerpen nog eens goed werden behandeld.

Ja, maar het Leerboek sloot niet helemaal aan bij de lesstof. Nadat de leraar de boel had herschreven hebben wij wel een juist boek ontvangen. Dit boek kwam wel erg laat. Verder wel een prettige... Ja, maar het Leerboek sloot niet helemaal aan bij de lesstof. Nadat de leraar de boel had herschreven hebben wij wel een juist boek ontvangen. Dit boek kwam wel erg laat. Verder wel een prettige opleiding

Theano Kapopoulou

De medewerkers zijn uitstekend. Ze antwoordden heel snel en duidelijk alle mij vragen. De e-omgeving (e-connect) is uitstekend! De enige probleem is dat ze heel veel fouten zitten in de boek (wft... De medewerkers zijn uitstekend. Ze antwoordden heel snel en duidelijk alle mij vragen. De e-omgeving (e-connect) is uitstekend! De enige probleem is dat ze heel veel fouten zitten in de boek (wft Basis-lesmateriaal).

De lesstof is voldoende. De examentraining was onvoldoende . Er werd niet inhoudelijk op de lesstof ingegaan alleen vragen geoefend zonder veel uitleg. Dit kan verbeterd worden.

Annetta Fonville ( Mercedes Benz Insurance )

Ik ben erg tevreden over de opleiding , ervaren mensen met veel ervaring in het verzekeringsvak .

Locatie en dergelijke goed.
Leraar hield rekening met onze vragen en probeerde zo veel mogelijk de dag zo in te plannen dat we goed actief bleven. Top.

Na het niet reageren van de examentraining docent is er snel en adequaat gereageerd door Nibe-SVV. Uiteindelijk ben ik heel goed geholpen.

Hele leerzame module, waarbij de tweede en derde bijeenkomst door de inbreng van de zeer ervaren docent daarnaast ook nog heel leuk waren.

Leerzaam, klassikale trainingen gaven toegevoegde waarde.