NIBE-SVV

Hans Mentink/Achmea

Erg goed. Met name de memo-trainer helpt enorm bij het voorbereiden op de examens.

Mike Groenewegen / Meeùs Assurantiën

Opleiding is prima. Klassikale bijeenkomsten sluiten goed aan bij de opleidingen. De docenten hebben kennis van zaken en er is sprake van een prettige wijze van lesgeven.

Gert Kostwinder

Zeer nuttig. De stof vind ik wel heel pittig, maar dat ligt aan mijzelf.

Magriet M. Daflaar

Het volgen van de vakopleiding module " De Organisatie van het Toezicht", heeft me meer inzicht gegeven in de verplichtingen en handhaving van de actuele wet- en regelgeving en de visie van (inter)... Het volgen van de vakopleiding module " De Organisatie van het Toezicht", heeft me meer inzicht gegeven in de verplichtingen en handhaving van de actuele wet- en regelgeving en de visie van (inter) nationale Toezichthouders.

De inhoud van de opleiding was duidelijk, alleen werd er vaak naar bijlages verwezen en deze waren nergens te vinden. Zo ook van een offerte voor een beurs polis, deze moest ik maken in de opdracht.... De inhoud van de opleiding was duidelijk, alleen werd er vaak naar bijlages verwezen en deze waren nergens te vinden. Zo ook van een offerte voor een beurs polis, deze moest ik maken in de opdracht. Nu dit bij ons op het werk niet heel vaak voorkomt had ik geen praktijk voorbeelden, alleen werd ik in de feedback wel op gewezen dat deze niet uitgebreid genoeg was. Misschien idee om de bijlages wel bij te voegen in een volgend geval?

KPN

Toen ik de boeken binnen kreeg van +/- 400 pagina's, dacht ik ow jee waar ben ik aan begonnen? hoe krijg ik dit met 2 lessen in m'n hoofd gestapt? Na de eerste les was ik al volledig gerust gesteld... Toen ik de boeken binnen kreeg van +/- 400 pagina's, dacht ik ow jee waar ben ik aan begonnen? hoe krijg ik dit met 2 lessen in m'n hoofd gestapt? Na de eerste les was ik al volledig gerust gesteld en vervolgens de 2e les was nog duidelijker, tot slot de examentraining van een andere trainer, wat ook weer extra waarde toevoegd, was ik klaar voor m'n examen.
Ik heb een week na de examentraining de wettelijke examen afgelegd en ben geslaagd. De lessen en de trainers zijn erg goed in hun vak. Leuke studie en leuke trainers.

Netty Greevink/Provincie Gelderland

Prima training met een duidelijk boek en goede examen training

Ciska Eding/Meeus Assurantien BV

Ik heb 4 Wft studies zelf gedaan, zonder school of e-learning dus ouderwets studeren op mezelf

De opleiding is een toevoeging aan mijn (vak)kennis en de docent was erg bevlogen met zijn vak.