NIBE-SVV

Helaas is de digitale leeromgeving van A brand zeer karig! alleen het boek in PDF is geen E-learning. Hier is al wel aandacht aan besteed bij de nieuwe variant dus dat is een positief teken.

TradersOnly

Ik vond het een zeer productieve middag, waarbij je leert van andermans ervaringen op gebied van Ethiek en de speurtocht naar "het goede". Je staat erbij stil dat dit geen eenvoudige speurtocht is,... Ik vond het een zeer productieve middag, waarbij je leert van andermans ervaringen op gebied van Ethiek en de speurtocht naar "het goede". Je staat erbij stil dat dit geen eenvoudige speurtocht is, en er in iedere sector verschillende dilemma's zijn waarbij Integriteit een grote rol speelt.

Om de discussies en argumentatie beter en soepeler te laten verlopen, is het misschien handig om mensen uit dezelfde deelsector te laten deelnemen aan de sessie. Er deden zich situaties voor waarbij er over Hypotheken werd gesproken. Hierover weet iemand die bij een Broker werkt vrij weinig en is daardoor automatisch uitgeschakeld voor deelname aan de conversatie.

vivat

Boek duidelijk en vooral extra cursus examentraining op zaterdag gaf rust. 1e keer geslaagd met een 8. Wel heb ik op internet nog 5 examens gekocht voor extra leren deze hebben goed geholpen. Boek duidelijk en vooral extra cursus examentraining op zaterdag gaf rust. 1e keer geslaagd met een 8. Wel heb ik op internet nog 5 examens gekocht voor extra leren deze hebben goed geholpen.
Volgende keer weer NIBE voor mijn

Groeten Kees

Ik heb de opleiding online gevolgd, inclusief examentraining. En ik zou de examentraining zeker aanraden; in een kleine groep zijn we door de stof gegaan en daarbij hebben we praktische tips... Ik heb de opleiding online gevolgd, inclusief examentraining. En ik zou de examentraining zeker aanraden; in een kleine groep zijn we door de stof gegaan en daarbij hebben we praktische tips gekregen. Opleiding WFT Zorgverzekeringen is een prima opleiding, biedt veel inzicht in de zorgverzekeringsmarkt, gericht op het geven van advies.

Prima. Alleen bij oefenexamens Particulier stonden steeds weer vragen die betrekking hadden op Zakelijk. Dit vond ik erg vervelend en op een gegeven moment zelfs irritant worden.

Eelko

Prima opleiding, veel praktijkzaken die in combinatie met de theorie goed aansluiten. Veel input van de leerkracht en laat de ruimte voor feedback.