NIBE-SVV

Rabobank

Ik vond de gevolgde opleiding erg waardevol en leerzaam.

Interessant, maar niet voldoende qua lesmateriaal. Had daar juist meer van verwacht.

Marlies Pesch

Duidelijk en de examentraining zeer nuttig!

Een leerzame cursus, best pittig, zou goed zijn om ook een praktijkdag erbij te hebben, echt mee met een risicoinspecteur en nog meer voorbeelden om de eindopdracht te kunnen maken. Tekstboek is... Een leerzame cursus, best pittig, zou goed zijn om ook een praktijkdag erbij te hebben, echt mee met een risicoinspecteur en nog meer voorbeelden om de eindopdracht te kunnen maken. Tekstboek is niet foutloos. Grote groepen, dure opleiding. Certificaat wordt niet automatisch toegestuurd, moet je eerst om vragen. Al met al kan Nibe svv nog veel verbeteren.

jacqueline van Wessel

Ik vond de nieuwe insteek van de opleiding prima. Advies is wel klassikaal

Achmea / Dinie Westerhuis-Koldewee

Voor mij was er geen expliciete opleiding vanwege PE PLus WFT Vermogen. Vanwege email contact met Nibé bleek dat er examentrainingen worden gehouden. Dit was mij via de email opleiding informatie... Voor mij was er geen expliciete opleiding vanwege PE PLus WFT Vermogen. Vanwege email contact met Nibé bleek dat er examentrainingen worden gehouden. Dit was mij via de email opleiding informatie niet duidelijk geworden. Voor deze opleiding heb ik gelukkig nog een examentraining kunnen volgen. Een super moment(één dagdeel), een aanrader. De trainer was inhoudelijk vakkundig en gaf correcte, raadzame adviezen(John Pijffers).

Heel nuttig. Vooral ook om weer eens bezig te zijn met de Nederlandse taal, de correcte schrijfwijze en de manier van opbouw van een goed rapport.